ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 مهر 1393     |     کد : 79203

امام جمعه شهر مهربان: تولید در کنار رعایت استاندادها مانع از واردات می‌شود

امام جمعه شهر مهربان به تاثیر استاندارد در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تولیدکننده با رعایت استاندارد می‌تواند محصولات خود را در مستمراً در داخل و خارج از کشور عرضه کند.

امام جمعه شهر مهربان به تاثیر استاندارد در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تولیدکننده با رعایت استاندارد می‌تواند محصولات خود را در مستمراً در داخل و خارج از کشور عرضه کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با تبریک پیشاپیش  غدیر عید ولایت و امامت و با گرامیداشت هفته ولایت و امامت اظهار کرد: عید غدیر نماد خلفت الهی در روی زمین  و ولایت فقیه دنباله رو حکومت انبیاء بوده و در سایه ولایت است که برکات بر شهرها و روستاها  نازل می‌شود.

خطیب جمعه مهربان به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 35 سال گذشته اشاره کرده و افزود: وضعیت امروز شهرها و روستاهای کشور به هیچ وجه با 35 سال قبل قابل مقایسه نیست و عمران و آبادانی ایران اسلامی مرهون نعمت ولایت فقیه است که خداوند متعال بر کشور ما ارزانی داشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی افزود: اگر انسان منصفانه به قضایا نگاه کند متوجه تغییرات اساسی در عمران و آبادانی کشور در 35 گذشته و بویژه دو دهه اخیر خواهد بود که همگی مرهون نعمت ولایت فقیه است.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان بر همکاری بیشتر خانواده‌ها با دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

امام جمعه مهربان با تبریک سالروز میلاد خجسته امام هادی (ع) بیان داشت: امام هادی (ع) می‌فرماید؛ سعی من و شما باید این باشد که دستور خدا را اجرا کنیم، کسی که از خالق اطاعت کند، برایش مهم نیست، مخلوق از کارش ناراحت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی با گرامیداشت 23 مهر ماه روز جهانی استاندارد اظهار کرد: 23 مهر ماه روز جهانی استاندارد است و همه کارها باید مطابق با قانون و حساب و کتاب باشد و استاندارد بودن یک کالا یعنی داشتن کیفیت لازم و بسته بندی و حجم و اندازه مناسب.

خطیب جمعه مهربان به تاثیر استاندارد در اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: استاندارد حمایت از حقوق تولیدکننده و مصرف کننده در کنار هم است و تولیدکننده با رعایت استاندارد می‌تواند محصولات خود را در مستمراً در داخل و خارج از کشور عرضه کند.

امام جمعه مهربان به 23 مهر ماه  سالروز شهادت مظلومانه مرحوم آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی امام جمعه کرمانشاه اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و بویژه شهدای محراب افزود: منافقان جنایتکار این عارف مجاهد را در محراب به شهادت رساندند و بیش از 100 هزار نفر توسط منافقان شهید شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی با گرامیداشت 20 مهر روز کاهش اثرات بلایای طبیعی اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های مناسب تلاش شود تا جلوی صدمات و خسارات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی گرفته شده و یا حداقل کاهش یابد.

خطیب جمعه مهربان با تبریک و گرامیداشت 26 مهر روز ورزش و تربیت بدنی به تاکیدات دین اسلام در خصوص اهمیت ورزش اشاره و تصریح کرد: ورزش منجر به سلامتی جسم می‌شود و ورزش کردن تاثیر فراوانی در منظم کار کردن سیستم بدنی دارد و انتظار می‌رود که با فرهنگ‌سازی لازم از امکانات موجود ورزشی به صورت بهینه استفاده شود.

امام جمعه مهربان سلامت روحی در کنار سلامت جسمی را مورد تاکید قرار داد و از ورزشکاران مهربان که با داشتن اخلاق پهلوانی و روحیه جوانمردی در مسابقات مختلف ورزشی در سطح مسابقات داخلی و بین‌المللی برای شهر، استان و کشور خود افتخار آفرینی کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی با اشاره به روز اسکان معلولان و سالمندان  گفت: در بین ما افرادی وجود دارند که یک نحوه معلولیت‌هایی به آن مبتلا هستند و باید رسم انسانیت را در رابطه با همنوعان خود نگه داریم.

خطیب جمعه مهربان با بیان اینکه رسم قدیمی کشور و دیار ما کمک به معلولان و افراد ناتوان بوده است، افزود: امروز امور توانبخشی در سازمان بهزیستی در راستای کمک به معلولان گام بر می‌دارد و کمک می‌کند تا افراد معلول بسیاری از کارها که از عهده شان بر می آید انجام دهند.

امام جمعه مهربان با اشاره به اینکه در برخی مواقع معلولان منشأ خدمات در جامعه هستند، گفت: برخی از معلولان به لطف خداوند متعال دارای توانایی هستند که می‌توانند زندگی خود را اداره کرده و ما باید کمک کنیم روی پای خود بایستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی با اشاره به برنامه‌های دولت برای به کارگیری معلولان در اموری که توان آن را دارند، بیان کرد: باید مسئولان و مدیران بر این مسئله توجه داشته باشند؛ گرچه مشکل اشتغال برای تمام جوانان وجود دارد اما بالاخره معلولان نیز حقی دارند که باید حقوق آنها مورد توجه واقع شود.


نوشته شده در   جمعه 18 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode