ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 مهر 1393     |     کد : 79189

امام جمعه تبریز: عید غدیر نباید تحت الشعاع ماه محرم قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با انتقاد از برگزاری عزاداری زودهنگام در دهه امامت گفت: عید غدیرجشن امامت است و نباید تحت الشعاع ماه محرم قرار بگیرد .

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با انتقاد از برگزاری عزاداری زودهنگام در دهه امامت گفت: عید غدیرجشن امامت است و نباید تحت الشعاع ماه محرم قرار بگیرد .


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه خداوند دین اسلام را در جریان غدیر خم کامل کرد، افزود: مهمترین مساله جهان اسلام رهبری جامعه اسلامی است که در این روز جانشین پیامبر بعد از وفات وی به امامت حضرت علی (ع) تعیین شد .

وی ادامه داد: ایام عید غدیر ، جشن و سرور امامت هست و باید شان و عظمت این ایام توسط شیعیان نگهداشته شود.

وی ادامه داد: گرچه ایام عزاداری شهادت امام حسین نیز برای ما شیعیان عزیز و گرانقدر است ولی باید شان هر دو در زمان خودش حفظ شود .

امام جمعه تبریز با اشاره به مناسبت های هفته، سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات را گرامی داشت و گفت: تاسیس نهاد سربازان گمنام امام زمان یکی از ارزنده ترین خدمات در جمهوری اسلامی است که خدمات گرانبهایی در کشف و خنثی سازی توطئه های مختلف بر علیه نظام اسلامی داشته است .

وی همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: اهمیت نیروی انتظامی و نقش مهم کارکنان خدوم این نهاد در حفظ امنیت و آرامش جامعه بر کسی پوشیده نیست و تمام آحاد مردم و دستگاههای اجرایی برای استمرار امنیت و آرامش جامعه باید با این عزیزان نهایت همکاری را داشته باشند .

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به تحولات بین المللی و منطقه خاورمیانه در روزهای اخیر گفت: این روزها در خاورمیانه روزهای پرتنشی در جریان است که کشته شدن افراد بیگناه و زنان و کودکان بدست گروهک داعش از مهمترین آنهاست .

وی اضافه کرد: تازه ترین حرکت اشغال شهر کوبانی توسط گروهک داعش است که تانک های سوریه نیز به بهانه دفاع از خاک ترکیه به سمت سوریه نشانه رفته اند که این مساله باعث متشنج شدن منطقه می شود .


نوشته شده در   جمعه 18 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode