ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 مهر 1393     |     کد : 78566

امام جمعه تبریز: پرونده سیاه انگلیسی ها هر روز قطورتر می شود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پرونده سیاه تروریستی انگلیسی ها هر روز قطور تر می شود و حق ندارند علیه ملت ایران حرفی بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پرونده سیاه تروریستی انگلیسی ها هر روز قطور تر می شود و حق ندارند علیه ملت ایران حرفی بزنند.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به سخنرانی نخست وزیر انگلستان در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ملت ایران، اظهار کرد: به وجود آورنده اصلی تروریست خود انگلیسی ها هستند و مدارک و شواهد محکمی در این زمینه در دست است.

وی افزود: گروهک تروریستی داعش را صهیونیست ها و آمریکایی با همدستی انگلیسی ها در منطقه ایجاد کرده اند و فضولی ها به انگلیسی ها نیامده که علیه ملت ایران نظر دهند و شعار مرگ بر انگلیس ما محکم تر از گذشته خواهد بود.

آیت الله شبستری همچنین به سخنرانی رییس جمهوری در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این سخنرانی فرصت بسیار مغتنمی بود تا دیدگاه های ملت ایرن در مجمع عمومی سازمان ملل بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره با افراطی گری مخالف بوده و معتقدند که برای مبارزه با تروریسم، باید ریشه های آن را خشکاند و همسو با مردم کشورهایی که از ترور ضربه خورده اند علیه تروریسم اقدامی جدی صورت گیرد نه مثل دولت آمریکا، که بدون اجازه سوری ها و عراقی ها، علیه داعش عملیات ضدتروریستی شروع کرده است.

آیت الله شبستری گفت: البته داعشی ها دست پرورده خود صهیونیست ها هستند که به دلیل تغییر سیاست ها و دیدگاهشان، امروز امریکا و صهیونیست ها مقابلش ایستاده اند و هدف اصلی آمریکا از این اقدام، مسلح کردن رژیم غاصب صهیونیست است.

وی همچنین به پیروزی انقلابیون یمن و نتیجه دادن تحسن ها و تظاهرات مردم مسلمان این کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مقاومت نتیجه داد و نخست وزیر و کابینه اش استعفا دادند و رییس جمهور یمن دستور تامین خواسته های انقلابیون را صادر کرد اما مردم یمن نباید تا حصول کامل پیروزی، میدان را خالی کنند و در این نبرد، جمهوری اسلامی را که همواره در پیروزی های مردم غزه، عراق و سوریه در کنارشان بوده در کنار خود بدانند.

امام جمعه تبریز همچنین به مناسبت های مختلف هفته از جمله اول ذی الحجه سالروز ازدواج امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت: پرهیز از تجملات، ازدواج به موقع، آسان و پایدار باید سرلوحه جوانان امروزی قرار گیرد.

آیت الله شبستری همچنین با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: نباید در این حوزه تنها با تعلیم و تعلم بسنده کرد بلکه باید به تحصیل و تهذیب نیز پرداخت تا جلوی افت عملی کشور سد شود.

دیگر مناسبتی که از سوی امام جمعه تبریز به آن پرداخته شد هفته دفاع مقدس بود و وی در این زمینه اظهار کرد: اگر حماسه های هشت ساله رزمندگان نبود سرنوشت مملکت هم مشخص نبود.

آیت الله شبستری گفت: 190 هزار پرستوی عاشق که عروج کردند و 672 هزار جانباز که در جاده ایثار و مقاومت وارد شدند ماشین جنگی دشمن را از کار انداخت.

وی افزود: اگرچه امروز جنگ تمام شده و کشور در آسایش و امنیت است اما نبردی دیگری در جبهه ای دیگر از سوی دشمن آغاز شده و این بار دشمن فرهنگ و اعتقادات مردم را هدف گرفته و امروز لازم است جهاد فرهنگی کنیم.


نوشته شده در   جمعه 4 مهر 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode