ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1393     |     کد : 77936

امام جمعه آذرشهر: مسیر دین و قرآن یگانه راه نجات انسان است

امام جمعه آذرشهر گفت: تربیت در مکتب اسلام و قرآن و عمل به آموزه های دینی یگانه را نجات انسان ها و سعادت دین و دنیای آنان است.

امام جمعه آذرشهر گفت: تربیت در مکتب اسلام و قرآن و عمل به آموزه های دینی یگانه را نجات انسان ها و سعادت دین و دنیای آنان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: تربیت صحیح انسان آن هم در سنین کودکی می تواند حرکت در مسیر الهی را برای او هموار و روشن کند.

وی کانون خانواده را نهاد و جایگاه مهم و اصلی تربیت انسان دانست و خاطر نشان کرد: در این جهت نقش پدران و مادران بیشتر از دیگران است.

خطیب جمعه آذرشهر همچنین اتحاد و وحدت را رمز پیروزی مسلمانان برشمرد و گفت: دولت ها و ملت های مسلمان سوریه و عراق با اتحاد و همدلی توانستند با جنایات و اقدامات غیر انسانی گروهک تروریستی داعش مبارزه کرده و آنها را سرکوب کنند.

وی در ادامه خطبه ها با آرزوی صحت و سلامتی و توفیقات روز افزون رهبر معظم انقلاب از خداوند منان اظهار کرد: نقش و جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی در تمام مسایل داخلی و خارجی همانند نور هدایت و رهبری و وحدت پرتو افکنی می کند.

امام جمعه آذرشهر همچنین یاد و خاطره شهید محراب آیت الله سید اسداالله مدنی را گرامی داشت و افزود: آن شهید والامقام در همه عمر خود اسوه تقوای الهی و مبلغ مخلص و دلسوز دین و قرآن و احکام اسلامی بود که در بیستم شهریور ماه سال 1360 توسط منافقان کوردل در محراب نماز جمعه تبریز به شهادت رسید.

حجت الاسلام نورپور با اشاره به خدمات ارزشمند شهید مدنی و مبارزات آن انسان الهی با افکار و اندیشه های انحرافی و اهداف رژیم ستم شاهی گفت: شهید مدنی ذوب ولایت و مجذوب امام خمینی(ره) بود و از آغاز نهضت امام راحل همیشه در کنار ایشان بود.


نوشته شده در   جمعه 21 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode