ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 17 شهريور 1393     |     کد : 77719

ده دقيقه تا پايان در حوزه هنري آذربايجان شرقي توليد مي شود

رئيس حوزه هنري استان آذربايجان شرقي از تولید فيلم كوتاه...

رئيس حوزه هنري استان آذربايجان شرقي از تولید فيلم كوتاه "ده دقيقه تا پايان" با هدف به تصویر کشیدن مظلومیت مردم غزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ميلاني دوشنبه با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این فیلم کوتاه که به کارگردانی و نويسندگي "عليرضا سلمان پور" و به تهيه كنندگي حوزه هنري آذربايجان شرقي در حال حاضر مراحل فني تدوين و صداگذاري را پشت سر مي گذارد، تلاش دارد قصه زندگي مردم مظلوم و بي دفاع غزه را در شرايط جنگ ددمنشانه رژيم صهيونيستي در روزهاي اخير به تصویر کشد.

وي هدف از توليد این فيلم کوتاه را نشان دادن مظلوميت مردم بي دفاع غزه به ويژه كودكان مظلوم این منطقه در برابر رژيم غاصب اسرائيل عنوان و تصریح كرد: قصد داریم با تولید فیلم کوتاه "ده دقيقه تا پايان" گوشه ای از مظلومیت و مقاومت مردم بی دفاع غزه را به زبان تصویر بیان کنیم.

كارگردان و نويسنده فيلم كوتاه "ده دقيقه تا پايان" نيز در خصوص داستان این اثر گفت: فيلم داستان مردي را روایت می کند كه در بحبوحه جنگ ددمنشانه رژيم غاصب اسرائيل عليه مردم غزه و حتی با وجود تماسی تلفنی برای خروج از خانه پیش از فرود بمب بر روی منزل، تا پایان حاضر به ترك خانه خود نمي شود.

عليرضا سلمان پور با اشاره به عوامل ساخت این فیلم اظهار داشت: "جمال ساقي نژاد" و "نازيلا كريم نژاد" بازيگران اين فيلم بوده و "سعيد محمد پناه" و "امير حيدرزاده" نیز به ترتيب مدير تصوير برداري و طراحی گريم فيلم را بر عهده دارند و "محسن بيژن پور" به عنوان طراح صحنه و لباس، "ياشار دادبخش" مدير توليد، "شايان حامد" عكاس پشت صحنه و "ميلاد رنجبر دل آسا" نيز در سمت دستيار كارگردان در تولید فيلم "ده دقيقه تا پايان" همکاری می کنند.


نوشته شده در   دوشنبه 17 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode