ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1393     |     کد : 77598

برگزاری همايش تبريز شهر حكيمان همزمان با هفته نکوداشت تبریز

صادق نجفی قبل از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این همایش گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همايش تبريز شهر حكيمان و نكوداشت پيشگامان سلامت روز سه شنبه 25 شهريور ماه در سالن پتروشيمي تبريز برگزار خواهد شد.

شهردار تبريز از برگزاری همايش "تبريز شهر حكيمان، نكوداشت پيشگامان سلامت" همزمان با هفته نکوداشت تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی قبل از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این همایش گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته همايش تبريز شهر حكيمان و نكوداشت پيشگامان سلامت روز سه شنبه 25 شهريور ماه در سالن پتروشيمي تبريز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دعوت از وزیر بهداشت برای حضور در این مراسم گفت: از وزير بهداشت، رئيس فرهنگستان علوم، رئيس سازمان نظام پزشكي كشور، اعضاي كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي، دعوت شده است تا در اين مراسم حضور داشته باشند.

نجفی افزود: این همایش توسط کمیته سلامت هفته نکوداشت تبریز اجرا می شود و در این خصوص تاکید شده تا این کمیته برنامه درخور شان نام و آوازه بلند تبريز را براي اين هفته تدارك ببيند، همچنین از سوی دیگر در تلاش هستيم با استفاده از منابع مختلف و نظرات و اسناد پزشكان قديمي تبريز كتاب تاريخ پزشكي تبريز را تاليف و منتشر کنیم.

وی در خصوص برخی برنامه های این همایش گفت: در اين همايش از بزرگان پزشكي تبريز و بزرگان و پيشگامان پزشكي و سلامت آذربايجان در طول تاريخ تقدير خواهد شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: شهر تبریز قطب پزشکی کشور بوده و پزشكان بزرگي نظير دكتر ابراهيم ادهم لقمان الدوله بنيانگذار آزمايشگاه پاستور و دانشكده هاي پزشكي، پروفسور عدل بنيانگذار جراحي هاي نوين، دكتر جواد هیئت نخستین جراح كه پيوند كليه و جراحي قلب باز در ايران را انجام داد و همچنین وزرایی همچون دكتر شيخ الاسلام و دكتر پزشكيان به عنوان وزراي بهداشت و درمان مايه افتخار تبريز است.


نوشته شده در   شنبه 15 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode