ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393     |     کد : 77566

امام جمعه سراب :امروز دشمنان به دنبال سست کردن عقاید مسلمانان هستند

امام جمعه سراب گفت: امروز دشمنان دین خدا برای حفظ منافع خود به دنبال سست کردن عقاید مسلمانان و ترویج اسلام هراسی هستند.

امام جمعه سراب گفت: امروز دشمنان دین خدا برای حفظ منافع خود به دنبال سست کردن عقاید مسلمانان و ترویج اسلام هراسی هستند.


حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: استکبار جهانی با سرمایه گذاری کلان در بخش فرهنگی می خواهد مسلمانان و بخصوص شیعیان را به وسیله ماهواره، کتاب و سایت های غیر اخلاقی در فضای مجازی از اسلام ناب محمدی (ص) منحرف کند.

وی با تاکید بر مقابله دستگاه های فرهنگی، انتظامی، قضایی و امنیتی با جنگ نرم دشمنان گفت: باید در برابر این میکروب های فرهنگی دستگاه های نظارتی و بسیج مردمی حساسیت بیشتری داشته و از شیوع ان جلوگیری کنند.

خطیب جمعه سراب همچنین با اشاره به بیانات رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آمریکا و صهیونیست ها قصد دارند با ایجاد به اصطلاح نظم جدید در دنیا به اهداف خود برسند، اما امروز ادعاهای استکبار جهانی در این عرصه و به ویژه در خصوص آزادی حقوق بشر برای ملت های جهان مشخص شده است.

حجت الاسلام اکرمی ادامه داد: به فرموده رهبری دنیا به سمت نظم جدیدی حرکت می کند و دراین نظم باید ابتکار عمل همراه با علم، فناوری و فرهنگ توام باشد.

وی همچنین با اشاره به قیام 17 شهریور و شهادت جمعی از مردم تهران به دست ماموران رژیم پهلوی، گفت: این فاجعه خونین یکی از تلخ ترین و هولناک ترین حوادث دوران مبارزه با رژیم فاسد پهلوی است.

امام جمعه سراب افزود: ملت ایران برای دفاع از اسلام و پشتیبانی از رهبر خود قیام و سینه های خود را آماج گلوله دژخیمان شاه قرار داده و در اوج مظلومیت، عزتمندانه شربت شهادت نوشیده و شجره طیبه انقلاب اسلامی را بارور کردند.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه شهدای هفده شهریور پیش قراولان انقلاب هستند، اظهار کرد:این حادثه خونبار، پایه های رژیم پهلوی را ویران و پیروزی انقلاب را شتاب بخشید.

امام جمعه سراب با انتقاد از نرخ بالای دستمزد و حقوق آرایشگاه های زنانه افزود: اداره اماکن عمومی و مجمع اتحادیه های صنفی باید ضمن بررسی دقیق تعرفه های متعارف، با آرایشگاه هایی که بدون مجوز و با دستمزدهای کلان فعالیت می کنند، برخورد قانونی داشته باشند.

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر و کمبود منابع آبی خواستار صرفه جویی مردم در مصرف آب و مدیریت بهینه آن شد.

وی با تقدیر از زحمات دستگاه های اجرایی در راه اندازی حوزه علمیه سراب گفت: هم اکنون 45 طلبه در مقطع سنی 11 تا 18 سال در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.


نوشته شده در   جمعه 14 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode