ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393     |     کد : 77564

آمریکا و غرب از تهدید دست پرورده خود داعش به هراس افتاده اند

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به اینکه آمریکا و غرب اکنون از تهدیدات دست پرورده خود داعش به هراس افتاده اند گفت: از نظر آمریکا اگر گروهای متجاوز با منافع و اهداف این کشور همراه نباشند تروریست محسوب می شوند.

امام جمعه موقت مراغه با اشاره به اینکه آمریکا و غرب اکنون از تهدیدات دست پرورده خود داعش به هراس افتاده اند گفت: از نظر آمریکا اگر گروهای متجاوز با منافع و اهداف این کشور همراه نباشند تروریست محسوب می شوند.


حجت الاسلام حمید محمدی راد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اظهار نظر رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه داعش یک گروه تروریستی است افزود: آمریکا و غرب اکنون با احساس خطر از تهدیدها و اعمال غیر انسانی گروهک داعش، ادعای تروریست بودن آنها را می کنند.

وی اظهار کرد: اما نکته قابل توجه این است که آمریکا زمانی آنها را به عنوان تروریست می شناسند که شهروند آمریکایی را همانند شیعیان عراق و سوریه به قتل می رسانند.

حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق و قتل عام انسان های بی گناه گفت: آیا جان انسان های بیگناه، اموال و منابع کشورهای مسلمان به اندازه جان یک خبرنگار آمریکایی ارزش نداشت که قبلا، غرب در مقابل این همه جنایت، سکوت اختیار کرده بود.

وی ادامه داد: سران کاخ سفید در گذشته از نظر مالی و تسلیحاتی این گروهک را حمایت می کردند و به وجود این جانیان آدم کش افتخار می کردند حال آنها را تروریست و جنایتکار می خوانند.

خطیب نماز جمعه مراغه افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی جلادان عصر حاضر هستند که با حمایت از تروریست ها می خواهند مانع از وحدت و انسجام میان مسلمانان و نظام های اسلامی شوند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب می فرماید ما به آمریکا اعتماد نمی کنیم زیرا دوستی با آنها دوستی با شیطان است بنابراین تا نفس در سینه داریم مقابل استکبار ایستاده ایم.

حجت الاسلام محمدی راد افزود: این رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر، نوعی حمایت از ترویست ها در راستای کشتار مسلمانان به ویژه شیعیان است.


نوشته شده در   جمعه 14 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode