ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393     |     کد : 77557

امام جمعه تبریز:آسمان ایران به روی دشمنان متجاوز ناامن است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آسمان ایران برای هر گونه تجاوز هواپیماهای دشمنان ناامن بوده و هر گونه تعرضی با اقتدار نیروهای اسلام پاسخ داده می شود.

ماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: آسمان ایران برای هر گونه تجاوز هواپیماهای دشمنان ناامن بوده و هر گونه تعرضی با اقتدار نیروهای اسلام پاسخ داده می شود.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به سالروز تاسیس پدافند هوایی کشور و سرنگون کردن هواپیمای جاسوسی رادار گریز اسراییل متجاوز اظهار کرد: سرنگونی این پهپاد توسط پدافند هوایی هوشیار، نشان داد چشمان همیشه بیداری از آسمان کشور به خوبی مراقبت می کنند.


وی افزود: مرزهای زمینی و دریایی نه تنها بطور کامل بسته و محافظت می شود ، بلکه آسمان کشور هم برای کشورهایی که نیت سوءای داشته باشند، ناامن است.

امام جمعه تبریز با یادآوری هفته دولت و تبریک آن به دولتمردان خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو الگو و اسوه مناسبی برای مسوولان دولتی هستند.

وی با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای وی به دولتمردان، گفت: کار و فعالیت مستمر برای مردم ، پرهیز از حاشیه ها و گریز از دعواهای سیاسی و سعه صدر از نکاتی بود که رهبر معظم انقلاب بر رعایت آنها توسط مسوولان دولتی تاکید کردند.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین با اشاره به شانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری اظهار کرد: در این اجلاس مباحث مهمی راجع به منطقه و مسایل فرهنگی کشور مطرح گردید و این اجلاس با صدور بیانیه ای پایان یافت.

وی ادامه داد: خواسته های مردم در این بیانیه آمده و از دولت محترم خواسته شده که دستورات رهبر معظم انقلاب را مو به مو اجرا و عمل کنند.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: در این بیانیه همچنین پیشنهاد شد که رییس جمهوری فرد شایسته ای را برای وزارت علوم معرفی کند و مسوولان فرهنگی نیز جوانان را از آسیب های فرهنگی بیگانگان مصون نگه دارند.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب ضمن تمجید از خدمات دولت، برای بهبود وضع اقتصادی مردم ، پیشرفت علمی کشور و توجه ویژه به مسایل فرهنگی توسط دولت تاکید داشتند.

آیت الله شبستری همچنین با اشاره به اوضاع عراق و منطقه ، آزاد سازی شهر آمرلی از دست گروه داعش توسط ارتش و گروههای مردمی را رویداد بسیار مهمی دانست و افزود: اگر این شهر آزاد نمی شد بطور قطع مردم زیادی قتل عام می شدند.


نوشته شده در   جمعه 14 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode