ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 شهريور 1393     |     کد : 77257

مشخص شدن وضعیت بانک‌ها در خصوص اجرای صحیح و قانونی بانکداری اسلامی

امام جمعه شهرستان میانه با انتقاد از تصدی‌گری بانک‌ها خواستار مشخص شدن وضعیت بانک‌ها و برخورد توام با اقتدار بانک مرکزی را در خصوص اجرای صحیح و قانونی بانکداری اسلامی تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان میانه با انتقاد از تصدی‌گری بانک‌ها خواستار مشخص شدن وضعیت بانک‌ها و برخورد توام با اقتدار بانک مرکزی را در خصوص اجرای صحیح و قانونی بانکداری اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک آغازین روزهای دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت حضرت ثامن الائمه (ع)  با اشاره به هفته دولت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از آنان به عنوان اشخاصی یاد کرد که با نثار جان خود به جایگاه خدمتکزاری به مردم ارزش بخشیدند.

امام جمعه شهر میانه با اشاره به دیدار اخیر رهبر فرزانه نظام جمهوری اسلامی ایران با دولتمردان، دستیابی به اهداف را در سایه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی به منظور آبادانی و پیشرفت کشور عنوان کرد.

حامدی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هشتم شهریور ماه سالرور شهادت شهید رجایی و باهنر و نامگذاری این روز به عنوان روز مبارزه با تروریسم خاطرنشان کرد: در حال حاضر واژه تروریسم ابزاری در دست دولت‌های استکباری است.

وی به از دست رفتن سرمایه‌های ارزشمند کشورهای مسلمان در سایه جنگ و خونریزی توسط  استکبار جهانی اشاره کرد و اظهار کرد: کشورهایی که از مسئله تروریسم رنج می‌برند خود متهم قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی با اشاره به تحولات اخیر گروهک‌های تروریستی به خصوص داعش در کشور عراق به تغییر مواضع کشور آمریکا در مواقعی که منافع خود به خطر افتاد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برخورد دوگانه کشورهای غربی و سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل چشم جهانیان در سایه بالا رفتن آگاهی مردم و اطلاع رسانی دقیق و شفاف پرده از جنایات و اهداف شوم این کشورها در منطقه برداشته است .

امام جمعه میانه با اشاره به  روز دوشنبه 10 شهریور ماه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه امام‎زادگان(علیهم السلام) بر تکریم هر چه بیشتر و لزوم مشارکت مردم در بازسازی و فراهم کردن امکانات برای زائران به خصوص در مورد حرم امام‌زاده اسماعیل (ع) شهر میانه تاکید کرد.

وی با اشاره به روز بانکداری اسلامی و بدون ربا در سال 62 با انتقاد از تصدی‌گری بانک‌ها خواستار مشخص شدن وضعیت بانک‌ها و برخورد توام با اقتدار بانک مرکزی را در خصوص اجرای صحیح و قانونی بانکداری اسلامی تاکید کرد.

امام جمعه میانه با اشاره به  سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ع) بر سرنگونی پهباد رژیم صهیونیستی توسط قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران، خواستار برخورد جدی و دندان شکن نیروهای نظامی با کشورهای متجاوز شد و افزود: دشمنان نظام هر فرصتی برای ضربه زدن به ممالک اسلامی استفاده می‌کنند و در مقابل قوای توانمند نظامی کشور ایران اجازه کوچک‌ترین دست‌اندازی به منافع ملی و حقوق مسلم مردم را به آنان نخواهند داد.

پیروزی مردم غزه مثلث شوم استکبار میان انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی را از هم پاشید و پیامی ابدی به آنها داد

حامدی با اشاره به 12 شهریور سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری به عنوان روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس از این کشور به عنوان دشمن قسم خورده نظام یاد کرد و افزود: پیروزی مردم غزه مثلث شوم استکبار میان انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی را از هم پاشید و پیامی ابدی به آنها داد.

وی با بیان این موضوع که مردم بی‌دفاع غزه با دستان خالی و تنها با صبر و استقامت به این موفقیت چشمگیر دست یافتند، خاطرنشان کرد: 51 روز مقاومت و تقدیم هزاران شهید در مقابل سکوت محض و مرگ‌بار مجامع بین‌المللی نشان از قدرت و ایمان و اعتقاد این مردم  است که با الگو قرار دادن ملت ایران و تنها حامی آنان در منطقه درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی دیکته کردند .

خطیب جمعه میانه ضمن عرض تبریک این پیروزی به محضر مقام معظم رهبری و مردم غیور و همیشه در صحنه ایران خواستار احیای حق ملت توسط نمایندگان دولت در مذاکرات و سخن گفتن از موضع قدرت و ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات پیش رو از جمله مشکلات اقتصادی شد و خاطرنشان کرد: با توکل و صبر و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و با همدلی و پیروی از ولایت فقیه همانند هشت سال دفاع مقدس پیروزی نهایی نصیب تمام آزاده‌خواهان و مسلمانان جهان خواهد بود.


نوشته شده در   جمعه 7 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode