ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 7 شهريور 1393     |     کد : 77255

خانواده‌ها نباید اجازه ورود برنامه‌های شیطانی را به حریم خانه‌های خود بدهند

امام جمعه شهرستان سراب گسترش استفاده از ماهواره در جامعه اسلامی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده‌ها نباید اجازه ورود برنامه‌های شیطانی و گمراه کننده را به حریم خانه‌های خود بدهند.

امام جمعه شهرستان سراب گسترش استفاده از ماهواره در جامعه اسلامی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: خانواده‌ها نباید اجازه ورود برنامه‌های شیطانی و گمراه کننده را به حریم خانه‌های خود بدهند.


به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: با شکست ذلت بار دیگر دشمن صهیونیستی از مقاومت اسلامی مردم فلسطین باردیگر کوس رسوایی این رژیم به صدا درآمد.

وی با اشاره به پس لرزه‌های این شکست و پذیرش شرایط مقاومت در آتش بس افزود: نتانیاهو با قبول شکست و تن دادن اجباری به شرایط مقاومت مهم‌ترین بازنده جنگ 50 روزه غزه است.

حجت الاسلام اکرمی افزود: این پیروزی عزت‌مند بر برندگی سلاح مقاومت و شهادت در برابر زورگویی‌های اسرائیل غاصب صحه گذاشت.

خطیب جمعه شهرستان سراب با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری به دولتمردان گفت:  دولتمردان با نصب‌العین قراردادن این رهنمودها نسبت به رعایت بیش از پیش این توصیه‌ها اهتمام کنند.

امام جمعه سراب حمایت از دولت در انجام خدمت‌رسانی به مردم را مورد تاکید قرار داد.

خطیب جمعه سراب با اشاره به وجود امامزادگان پرشمار در اقصی نقاط کشور آنها را چراغ‌های فروزان عنوان کرد که باید با تبدیل شدن به مراکز فرهنگی و دینی برای اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی مورد استفاده قرار گیرند.

امام جمعه سراب بر توجه به وضعیت امامزاده معروف سراب تاکید کرد.

حجت الاسلام اکرمی گسترش استفاده از ماهواره در جامعه اسلامی را مورد انتقاد قرارداد و گفت: خانواده‌ها نباید اجازه ورود برنامه‌های شیطانی و گمراه کننده را به حریم خانه‌های خود بدهند.


نوشته شده در   جمعه 7 شهريور 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode