ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 31 مرداد 1393     |     کد : 76905

پرهیز از حاشیه‌سازی از سوی مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد...


به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده  امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این دو شهید بزرگوار در طول دوران خدمات صادقانه خودشان در کنار هم برای پیشبرد اهداف نظام و حمایت از اقشار کم در آمد جامعه شبانه روز تلاش کردند و عاقبت به دست دشمنان اسلام در راس آنان استکبار و منافقان کوردل به آرزوی دیرینه خودشان در راه خدمت به اسلام و مردم در محل کار شان به شهادت رسیدند.

خطیب جمعه مرند هفته دولت را فرصت مناسبی برای نشان دادن خدمات اررنده دولت جمهوری اسلامی در محرومیت‌زدایی از شهرها و روستاهای مناطق مختلف کشور با تلاش خدمتگزاران صادق برای مردم و نظام جمهوری اسلامی مغتنم شمرد و گفت: خدمت بی‌منت و صادقانه برای مردم بهترین عبادت‌ها در نزد خداوند متعال برشمرده می‌شود.

امام جمعه مرند در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه صنعت دفاعی ایران را بیانگر اقتدار ملی دانست و گفت: صنعت دفاعی ایران نماد بالندگی و اقتدار ملی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی روند روبه رشدی داشته و ایران به موفقیت‌های مهمی در این زمینه دست یافته است، افزود: در این زمینه نخبگان و دانشمندان برجسته کشور موجب دستیابی کشورمان به علم فناوری نوین هسته‌ای مسالمت‌آمیز شده‌اند.

نعمت‌زاده  با اشاره به این که دشمنان به ویژه استکبار همواره از گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی سخن می‌گویند، تصریح کرد: قدرت و توان دفاعی ایران در بالاترین سطح خود قرار دارد و دشمنان در صورت تعرض به خاک کشورمان با پاسخی دندان شکن مواجه خواهند شد.

خطیب نماز جمعه مرند همچنین اول شهریور روز پزشک را تبریک گفت و به روز سوم شهریور سال 1320 سالروز اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضا شاه اشاره کرد و گفت: در این روز سه ابر قدرت وقت یعنی انگلستان، آمریکا و شوروی ایران را اشغال کردند و دولت پهلوی نتوانست در برابر حملات آنها مقاومت کند.


نوشته شده در   جمعه 31 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode