ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393     |     کد : 76604

نفلین سینیت و جاده سراب- بستان‌آباد سوژه تبلیغاتی مسئولان

امام جمعه سراب از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و صنعت و معدن انتقاد کرد و گفت: پروژه نفلین سینیت و جاده سراب و بستان‌آباد سوژه تبلیغاتی مسئولان شده و با رکود مواجه است.

امام جمعه سراب از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و صنعت و معدن انتقاد کرد و گفت: پروژه نفلین سینیت و جاده سراب و بستان‌آباد سوژه تبلیغاتی مسئولان شده و با رکود مواجه است.


به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سراب اظهار کرد: حوادثی که در جاده سراب ـ بستان‌آباد اتفاق می‌افتد دل هرانسانی را به درد می‌آورد.

خطیب جمعه سراب با طرح این موضوع که وعده‌های برخی مسئولان در این زمینه عملی نشده است، افزود: در حالی که در دولت گذشته این طرح به عنوان طرح مهرماندگار مطرح و وعده افتتاح آن تا پایان دولت دهم داده می‌شد اما با گذشت زمان این طرح ملی با رکود مواجه شده و هر هفته شاهد قربانی شدن افراد در این جاده هستیم.

وی با ضعیف دانستن عملکرد وزرات راه و مسکن و شهرسازی در منطقه شهرستان سراب تصریح کرد: مسئولان نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

نفلین سینیت سوژه تبلیغاتی

امام جمعه سراب طرح ملی نفلین سینیت را نیز مورد اشاره قرارداد و گفت: این طرح پر سن و سال هم متاسفانه به سوژه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی مجلس تبدیل شده و وعده‌های توخالی به مردم داده می‌شود.

راه‌اندازی حوزه علمیه المهدی سراب از مهر امسال

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب از راه‌اندازی حوزه علمیه المهدی سراب از مهر ماه سال جاری با 44 طلبه علوم دینی خبر داد و اظهار کرد: مجوز اجرایی این حوزه صادرشده و اساتید و مدیر آن نیز مشخص شدند.

امام جمعه سراب با انتقاد از برخی بدحجابی‌ها از سوی مسافران گذری در سراب تاکید کرد: غیرت دینی اقتضا می‌کند که شهر اسلامی شاهد چنین هنجارشکنی‌ها نباشد.


نوشته شده در   شنبه 25 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode