ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393     |     کد : 76592

مقاومت هرگز در برابر رژیم صهیونیستی شکست نمی خورد/ دین با سیاست پیوندی جدا نشدنی دارد

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مقاومت مردم غزه تحسین برانگیز است و مقاومت اسلامی هرگز در برابر رژیم صهیونیستی شکست نمی خورد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مقاومت مردم غزه تحسین برانگیز است و مقاومت اسلامی هرگز در برابر رژیم صهیونیستی شکست نمی خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه در جمع نمازگزاران این شهرستان با تاکید بر اینکه حزب الله لبنان به دنیا آموخت که می توان با اتکا به قدرت و ایمان الهی رژیم صهیونیستی را شکست داد، افزود: مقاومت در جنگ 33 روزه با موشک های ساده و جنگ زمینی مقابل دشمن ایستاد و آنها را با تکیه بر امداد الهی شکست داد.

وی با اشاره به اینکه بدون شک مقاومت و ایستادگی امروز مردم غزه پیروزی نهایی آنها را رقم می زند، گفت: وحدت مسلمانان نتیجه ای جز شکست سران رژیم صهیونیستی ندارد پس نابودی این رژیم جعلی نزدیک است.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین در ادامه سخنان خود به پیش بینی مقام معظم رهبری درخصوص جنگ اخیر علیه مردم غزه اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری پیش بینی کردند که مقاومت با تاکید و حفظ اصول و اعتقادات خود و اتکا به ایمان و امداد الهی پیروز نهایی در غزه خواهد شد.

دشمن همیشه در فکر تفرقه افکنی بین مسلمانان است

امام جمعه شهرستان بستان آباد نیز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه دشمن همیشه در فکر تفرقه افکنی بین مسلمانان است، گفت: نمونه آن کودتای 28 مرداد 1332 است که دشمن از اختلاف بین آیت الله کاشانی و دکتر مصدق استفاده کرد و با ایجاد اختلاف کودتایی را طراحی و اجرا کرد.

حجت الاسلام سید رضا رضوی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز گفت: غزه با وحدت و یکپارچگی خود قدرت مقاومت مردم مسلمان را به جهانیان ثابت کرد و بدون شک در جنگ برابر جنایتکاران نیز پیروز خواهد شد.

وی همچنین خواستار هوشیاری و بصیرت مسلمانان در برابر کودتای بزرگ علیه مسلمانان شد و اظهار داشت: دشمن می خواهد وحدت و اعتقادات مسلمانان را ضعیف کرده و سپس آنچه را که به نفع خود است جایگزین کند و به اهداف شومش برسد.

حجت الاسلام رضوی در ادامه به تهاجم فرهنگی و تهاجم نظامی علیه جهان اسلام اشاره کرد و گفت: مساجد کانون و محلی برای وحدت و جمع شدن مردم هستند برای همین اکنون در جنگ عزه بیشترین مناطقی که مورد حمله بمب افکن ها قرار می گیرد مساجد غزه هستند.

طرح "جدایی دین از سیاست" توطئه و نقشه دشمن علیه حکومت اسلامی است

امام جمعه شهرستان عجب شیر نیز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر اینکه طرح "جدایی دین از سیاست" توطئه و نقشه دشمن علیه حکومت اسلامی است، گفت: در حکومت اسلامی دین با سیاست و سیاست با دین پیوندی ناگسستنی دارد و هرگز از هم جدا نمی شوند.

حجت الاسلام محمود شربیانی با تاکید بر اینکه کودتای 28 مرداد یک کودتای مشترک بین آمریکا و انگلیس بود، افزود: انگلیس به خاطر ملی شدن نفت کشور از حکومت عصبانی بود و با آمریکا دشمن قسم خورده ایران هم قسم شد و از اختلافات موجود بین دولت و مجلس استفاده و کودتا را اجرا کرد.

وی همچنین به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این روز یکی از روزهای بزرگ و پرافتخار برای رزمندگان و مردم و همچنین خود اسرا بود، ادامه داد: دشمنان کشور به برکت جان فشانی آزادگان، شهدا و جانبازان شکست خوردند و عقب نشستند.

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه آزادگان گنجینه های با ارزش انقلاب اسلامی هستند، افزود: به برکت وجود ذخایر ارزشمندی همچون آزادگان هیچ نیرویی نمی تواند بنای مستحکم نظام را تهدید کند.


نوشته شده در   جمعه 24 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode