ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 مرداد 1393     |     کد : 76589

وحدت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری رمز پیروزی کشور در تمام عرصه‌ها است

امام جمعه موقت تبریز گفت: وحدت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری رمز پیروزی کشور در تمام عرصه ها است.

امام جمعه موقت تبریز گفت: وحدت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری رمز پیروزی کشور در تمام عرصه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حاجی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در جمع نمازگزاران با اشاره به نزدیک شدن شصت و یکمین سالگرد کودتای 28 مرداد، اظهار داشت: کودتای 28 مرداد 1332 کودتايی ننگين و سياه رخ داد که باعث شد شيريني نهضت ملي شدن صنعت نفت در کام مردم تلخ شود.

وی با تاکید بر اینکه این کودتا در نتیجه عدم حضور مردم در صحنه و همچنین اعتماد به آمریکا رخ داد، افزود: دشمنان کشور با مشاهده عدم وجود وحدت بین دولت مصدق و آیت الله کاشانی دست به توطئه و کودتا کردند.

حجت الاسلام حاجی‌زاده با بیان اینکه نبود وحدت در آن روزها باعث تجاوز دشمن به خاک ما شد، ادامه داد: دشمن به خوبی در آن روزها از نبود وحدت بین آیت‌الله کاشانی و مصدق استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اگر امروز نیز آن وحدت نباشد دشمن نقشه‌های شومی در سر خواهند پروراند، گفت: وحدت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری رمز پیروزی کشور در تمام عرصه ها است، درایت و رهبری مقام معظم رهبری همه نقشه های دشمن را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام حاجی زاده با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نیز به خوبی از دسیسه‌های دشمنان آگاه بود، افزود: تشکیل کمیته‌ها و بسیج بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) یکی از کارهای بزرگی بود که خیلی در عقب نشاندن دشمنان قسم خورده کشور تاثیر داشت.

حجت‌الاسلام حاجی زاده به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور نیز اشاره کرد و ابراز داشت: 26 مرداد 1369 روزی به یادماندنی و باشکوه برای مردم و مخصوصا اسرایی بود که سرافرازانه به کشور بازگشتند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی گفت: واقعه آندلس یکی از نمونه‌های عبرت است چراکه در آن کشور اسلامی مسیحیت ورود کرد و سپس با انجام کارهای فرهنگی و نفوذ فرهنگ غربی باعث اتفاقات ناگواری شد.


نوشته شده در   جمعه 24 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode