ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393     |     کد : 76295

امام جمعه سراب: خبرنگاران قشر آگاه، فعال و پویای جامعه هستند

امام جمعه سراب گفت: خبرنگاران قشر آگاه، فعال، پویا و کارشناسان مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند.

امام جمعه سراب گفت: خبرنگاران قشر آگاه، فعال، پویا و کارشناسان مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک روز خبرنگار افزود: تطمیع، تهدید، توهین، توبیخ و محدود کردن در شان مسوولان و مردم در مواجهه با خبرنگاران نیست.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و چند تن از خبرنگاران گفت: دقت، سرعت، امانت و عدالت در حرفه خبرنگاری از مهمترین شاخصه هایی است که باید رعایت شود.

خطیب جمعه سراب با اشاره به مقاومت 30 روزه مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب اسراییل اظهار کرد: مردم غزه با ایستادگی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی درس بزرگی به تمام آزادیخواهان جهان دادند.

وی ادامه داد: صهیونیست ها در حمله به مردم بی دفاع غزه، حمام خون به راه انداختند و با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان، فصل نوینی در نسل کشی بشریت رقم زدند.

وی با بیان اینکه حکام و مرتجعین عرب هنوز هم در خواب غفلت بسر می برند، گفت: حامیان اسراییل در برابر کشتار فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی مهر ننگین سکوت بر لب زده اند.

حجت الاسلام اکرمی از آغاز به کار حوزه علمیه سراب از هفته آینده خبر داد و افزود: این نهاد مقدس، هیچ گونه وابستگی دولتی ندارد و باید از طرف مردم حمایت شود.

وی همچنین با اشاره به فصل تابستان و افزایش مصرف آب از مصرف بی رویه این نعمت الهی انتقاد کرد و خواستار رعایت الگوی مصرف از سوی مردم شد.

امام جمعه سراب با اشاره به رواج بازار فالگیری از سوی برخی سودجویان و فرصت طلبان تاکید کرد: از نظر شرعی معامله با چنین افرادی حرام است و نیروی انتظامی و مراجع قضایی باید با افرادی که درصدد سست کردن اعتقادات مردم هستند به صورت قانونی برخورد کنند.


نوشته شده در   جمعه 17 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode