ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 مرداد 1393     |     کد : 76290

آیت الله مجتهد شبستری: بوی شکست رژیم صهیونستی در غزه به مشام می رسد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بوی شکست رژیم صهیونستی در غزه به مشام می رسد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بوی شکست رژیم صهیونستی در غزه به مشام می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر جمعه در جمع نمازگزاران تبریزی با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در غزه بیانگر نیروی مقاومت فلسطینی ها است، اظهار داشت: بر اساس اخبار رژیم صهیونیستی اعلام به 72 ساعت عقب نشینی کرده است و این امر مساله بسیار مهمی برای غزه به حساب می آید.

وی افزود: یکی از نشریات اسرائیلی از گریز مردم این رژیم خبر داده و نوشته است که مردم این رژیم در اعتراض از جنایات آنها به مکان های دیگری می گریزند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آمار کشته شدگان اسرائیلی در جنگ غزه گفت: تعداد کشته شدگان اسرائیلی در جنگ غزه به 500 نفر رسیده است و این آمار را رژیم صهیونیستی محرمانه نگه داشته بود، اما این آمار بر اساس اعلام برخی از افراد مشخص شده است.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: گنبد آهنی که رژیم صهیونستی با میلیاردها دلار هزینه ساخته شده بود با موشک های فلسطینی ها آسیب دید و موشک های مردم غزه در این گنبد آهنی نفوذ کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار مردم غزه و مقاومت جانانه آنها قابل تقدیر است، اظهار داشت: مردم غزه روزانه شاهد شهادت و تکه تکه شدن عزیزان خود هستند و  اقتدار آنها در مقابل دشمنان قابل تقدیر است.

امام جمعه تبریز با اشاره به مهم ترین هدف رژیم صهیونستی در جنگ غزه گفت: مهم ترین هدف رژیم صهیونستی از جنگ غزه اختلال در توان مقاومت فلسطینی ها بود که خوشبختانه تاکنون به اهداف خود در این جنگ نرسیده اند.  

آیت الله مجتهد شبستری همچنین در ادامه با اشاره به آمار کشته شدگان فلسطینی افزود: در جنگ غزه بیش از یک هزار نفر از مردم به شهادت رسیده اند.

وی به عوارض جنگ غزه توسط رژیم صهیونستی نیز اشاره کرد و گفت: در این جنگ ماهیت پلید رژیم صهیونستی و ماهیت مجامع بین المللی برای مردم دنیا روشن شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به علت اینکه در جنگ غزه تعداد کثیری از کودکان به درجه شهادت رسیدند، باید این جنگ را جنگ کودکان غزه نامگذاری شود.

آیت الله مجتهد شبستری اضافه کرد: تاکنون به غیر از جنبش غیر متعهدها و بعضی از اعراب هیچ گروهی اعتراض به جنایات رژیم صهیونستی در غزه نکرده است و همه مهر سکوت بر لب زده اند.

وی مقاومت مسلمانان غزه را یکی از بزرگترین درس های فلسطینی ها به مسلمانان دیگر کشورها دانست و افزود: مسلمانان غزه در این جنگ با اقتدار و مقاومت جانانه خود درس پایداری را به مسلمانان دنیا نشان دادند.

امام جمعه تبریز از تمام رسانه ها و هنرمندان نیز خواست برای محکوم شدن رژیم صهیونستی و محاکمه آنها در دادگاه بین المللی تلاش کنند.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین در ادامه با تبریک روز خبرنگار گفت: 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: خبرنگاری شغل شریف و سختی است و در کشور ما رسانه ها و مطبوعات بعد از تشکیل، مبارزه با استبداد و استعمار جهانی را آغاز کردند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه خبرنگاران از منافع ملی دفاع می کنند، اظهار داشت: خبرنگاران در مسیر استقلال و آزادی کشور تلاش می کنند و برخی از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات در دوران هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

آیت الله مجتهد شبستری از رسانه ها و مطبوعات خواست تا اخباری که در دست آنها امانت است را به هیچ عنوان تحریف نکنند.

وی ابراز داشت: متاسفانه تیتر برخی از روزنامه ها با محتوای آن مطابقت ندارد و خبرنگاران باید مردم را با حقایق آشنا کنند تا هیچ تحریفی صورت نگیرد.

امام جمعه تبریز تفکیک جنسیتی کارمندان زن و مرد را در شهرداری تهران اقدامی شایسته و اسلامی دانست و افزود: شهرداری تهران در یک اقدام اسلامی و شرعی زنان و مردان را در محیط اداری از یکدیگر تفکیک کرده است و این اقدام آنها قابل تقدیر است.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: در استان آذربایجان شرقی که یک استان مذهبی و دینی است نیز باید این اقدامات اسلامی انجام شود.

وی از مسوولان استانی و شهرداری خواست تا از اجرای برنامه های مبتذل خودداری کرده و برنامه های اصیل فرهنگی همانند اقدامات شهرداری تهران را در برنامه های کاری خود قرار دهند.


نوشته شده در   جمعه 17 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode