ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 14 مرداد 1393     |     کد : 76172

نمایش های ترانه های تلخ تارا و هفت طبقهˈ از آذربایجان شرقی به جشنواره منطقه ای تئاتر کشور راه یافتند

دو نمایش ترانه های تلخ تارا به کارگردانی علی فتوحی و هفت طبقه به کارگردانی رامین ریاضی از بیست و ششمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی به جشنواره منطقه ای تئاتر کشور راه یافتند.

دو نمایش ترانه های تلخ تارا به کارگردانی علی فتوحی و هفت طبقه به کارگردانی رامین ریاضی از بیست و ششمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی به جشنواره منطقه ای تئاتر کشور راه یافتند.


به گزارش ایرنا، هیات داوران جشنواره همچنین نمایش همین امشب به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی را برای بررسی و اعلام نظر کارشناسی نهایی به اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در جشنواره منطقه ای تئاتر کشور معرفی کرد.

بر اساس این گزارش، هیات داوران جشنواره جایزه اول کارگردانی شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به کارگردان نمایش ˈترانه های تلخ تاراˈ را به ˈعلی فتوحیˈ اهدا کرد.

نمایش های هفت طبقه به کارگردانی ˈرامین ریاضی ˈ و ˈزیرزمینˈ به کارگردانی ˈنازیلا ایران زاد بنام ˈ نیز به ترتیب حایز مقام های دوم و سوم بهترین کارگردانی جشنواره شدند.

هیات داوران همچنین جایزه بهترین نویسندگی را به نویسنده نمایش ترانه های تلخ تارا ˈفریدون ولاییˈ اهدا کرد.

جایزه دوم و سوم جشنواره هم به ترتیب به ˈسیامک افساییˈ نویسنده نمایش ˈروز و شب یلداˈ و ˈمهدی صالحیارˈ نویسنده نمایش ˈایستگاهˈ رسید.

هیات داوران جشنواره همچنین جایزه خود را در بخش بهترین بازیگر زن به طور مشترک به ˈژیلا آل رشادˈ و ˈبیتا آزادیˈ بازیگران نمایش ترانه های تلخ تارا اهدا کرد.

فاطمه حسینی بازیگر نمایش هفت طبقه و سعیده حامد از همین نمایش مقام مشترک دوم را کسب و جایزه سوم مشترک بازیگری زن نیز به شادی امیری بازیگر نمایش پیش از بمباران و مائده حبابی بازیگر ترانه های تلخ تارا تعلق گرفت.

هیات داوران همچنین ˈمرتضی میرزادهˈ بازیگر نمایش هفت طبقه را در بخش بهترین بازیگر مرد به عنوان نفر اول برگزید.

ˈمهرداد نیک جوˈ بازیگر نمایش ˈزیرزمینˈ و ˈهادی افتخارزادهˈ بازیگر نمایشˈ دایرهˈ به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

در بخش طراحی صحنه طراح صحنه نمایش هفت طبقه به ˈحسین عبدالهیˈ رتبه اول جشنواره را کسب کرد و ˈیاسین عباسعلی زادهˈ طراح صحنه نمایش همین امشب و ˈزیبا فرج الهیˈ طراح صحنه نمایش کسوف رتبه های دوم و سوم را حایز شدند.

در بخش موسیقی هم ˈمسعود محمدیانˈ به خاطر موسیقی نمایش ترانه های تلخ تارا، در بخش نورپردازی طراح نور به طور مشترک نمایش همین امشب ˈبهرام ثقفیˈ و طراح نور نمایش ترانه های تلخ تارا ˈسیروس مصطفیˈ مقام را حایز شدند.

در بخش پوستر، پوستر نمایش زیر زمین ˈپیام زین العابدینˈو در بخش بروشور، بروشور نمایش ترانه های تلخ تارا ˈامین یاوری ثانی ˈ و در طراحی لباس طراح لباس نمایش ترانه های تلخ تارا ˈفاطمه عبدویسیانˈ و طراح لباس نمایش هفت طبقه ˈ ناهید تقی زادهˈ صاحب عنوان نخست شدند.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی با حضور 15 گروه نمایش از تبریز، اهر، مراغه، مرند، ملکان، بناب، عجب شیر، میانه و آذرشهر در دو بخش اصلی و جنبی از دهم تا سیزدهم مرداد ماه جاری در تبریز برگزار شد.


نوشته شده در   سه شنبه 14 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode