ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1393     |     کد : 76129

نخستین همایش بین‌المللی صنعت چرم در تبریز برگزار می‌شودf

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان چرم ‌آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین همایش علمی بین‌المللی صنعت چرم با حضور 350 نفر از هفت شهر کشور و پنج کشور مطرح جهان در این صنعت فردا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود. خبرگزاری فارس: نخستین همایش بین‌المللی صنعت چرم در تبریز برگزار می‌شود به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود بنابیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی صنعت چرم کشور جدایی آن از دانشگاه است به طوری که هیچ رشته دانشگاهی مرتبط با این صنعت در دانشگاه‌های کشور وجود ند

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان چرم ‌آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین همایش علمی بین‌المللی صنعت چرم با حضور 350 نفر از هفت شهر کشور و پنج کشور مطرح جهان در این صنعت فردا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود بنابیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی صنعت چرم کشور جدایی آن از دانشگاه است به طوری که هیچ رشته دانشگاهی مرتبط با این صنعت در دانشگاه‌های کشور وجود ندارد.ش

وی افزود: برای دستیابی به توسعه پایدار این صنعت نیازمند مطالعات علمی، مدیریتی و تکنولوژیکی این صنعت هستیم که برگزاری نخستین همایش علمی بین‌المللی صنعت چرم اولین قدم در راستای نیل به این هدف و اتصال این صنعت با دانشگاه خواهد بود.

بنابیان اظهار کرد: به گفته یکی از کارشناسان ایتالیایی انجمن جهانی صنعت چرم (آسوموآ)، کشور ما از لحاظ ماشین آلات و تکنولوژی این صنعت از کشورهای پیشرفته زیاد عقب نیست و ماشین آلات این صنعت در کشور تنها نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

وی اضافه کرد: به گفته همین کارشناس لازم است تا یک مدرسه چرم در تبریز دایر شود تا به صورت پودمانی به آموزش مدیران چرم ساز، مدیران مالی، حسابداری چرم و سایر رشته‌های مورد نیاز این صنعت بپردازد تا بخش عمده‌ای از چالش‌های موجود حل و فصل شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان چرم استان با بیان اینکه در 30 سال گذشته این صنعت از بین نرفته و با وجود فراز و نشیب‌های فراوان به حیات خود ادامه داده است، گفت: این صنعت در مقطع کنونی در مرحله پوست‌اندازی و انتقال نسل است و به تدریج نسل تحصیلکرده این صنعت وارد عرصه می‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 13 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode