ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1389     |     کد : 7606

تصويب مناطق نمونه گردشگري سبب جذب گردشگران آذربايجان شرقي شده است

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: تصويب مناطق نمونه گردشگري و روستاهاي هدف گردشگري كمك زيادي به شناخت جاذبه‌هاي استان كرده است

 رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: تصويب مناطق نمونه گردشگري و روستاهاي هدف گردشگري كمك زيادي به شناخت جاذبه‌هاي استان كرده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي امروز در گفت‌وگويي به مناسبت هفته گردشگري آذربايجان شرقي (23 تا 29 ارديبهشت ماه)، از تلاش مردم تمام شهرها و روستاهاي بزرگ و كوچك آذربايجان در استقبال و همراهي با گردشگران تشكر كرد.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، توجه به گردشگري را يكي از اولويت‌هاي اساسي سازمان معرفي كرد.
وي افزود: روند رو به رشد حضور گردشگران در استان نشان‌دهنده افزايش علاقمندي گردشگران داخلي و خارجي براي بازديد از مناطقي است كه تاكنون كمتر مورد بازديد قرار گرفته است.
سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي ادامه داد: در سال‌هاي اخير اقدامات قابل توجهي در راستاي آماده‌سازي و تجهيز زيرساخت‌هاي گردشگري استان صورت گرفته است.
دبير كارگروه گردشگري استان آذربايجان شرقي تصريح كرد: تصويب مناطق نمونه گردشگري و روستاهاي هدف گردشگري كمك زيادي به شناخت جاذبه‌هاي استان كرده و موجب حضور گسترده سرمايه‌گذاران گردشگري بوده است.
محمدي، هواي مطلوب استان در فصل بهار، افزايش چشمگير اطلاع رساني در حوزه گردشگري و آمادگي زيرساخت‌ها را از جمله عوامل موثر در افزايش حضور گردشگران ارزيابي كرد و از هموطنان دعوت كرد در اين فصل و در هفته گردشگري آذربايجان شرقي مهمان مردم مهمان‌نواز استان باشند.


نوشته شده در   يکشنبه 26 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode