ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393     |     کد : 76053

جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها با هیچ منطق حقوق بشری قابل تطبیق نیست

امام جمعه مرند با اشاره به جنایات و حشیانه اسرائیل غاصب علیه مردم بی دفاع و مظللوم غزه گفت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و شرط آنان برای آتش بس با هیچ منطق حقوق بشری قابل تطبیق نیست.


امام جمعه مرند با اشاره به جنایات و حشیانه اسرائیل غاصب علیه مردم بی دفاع و مظللوم غزه گفت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه و شرط آنان برای آتش بس با هیچ منطق حقوق بشری قابل تطبیق نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه با هدف ضربه زدن به وحدت بین مسلمانان با حمایت استکبار جهانی در راس آنان آمریکای جنایتکار و کشتار مردم فلسطین و غزه زنان و مردان و کودکان مظلوم دل هر فرد انسانی را به جوش آورده نمی‌توان بر روی این همه جنایات سکوت اختیار کرده و بی تفاوت ماند جواب این جنایات بدست حزب‌الله داده خواهد شد.

وی در ادامه مهم‌ترین مسئله جهان امروز اسلام، بلکه بشریت در حال حاضر جنایاتی دانست که توسط ارتش جنایتکار رژیم غاصب صهیونیسم به فرمان نخست وزیر خبیث و جانی این رژیم در سرزمین فلسطین در حال انجام است.

امام جمعه مرند در بخش دیگری از خطبه‌های نماز، به حمایت مادی و معنوی رئیس جمهوری آمریکا از این رژیم غاصب اشاره کرد و افزود: هیچ زبان، بیان و کلامی نمی‌تواند عمق این جنایات دردآور علیه بشریت را ترسیم کند.

خطیب نماز جمعه مرند سازمان به اصطلاح ملل متحد را فاقد هیچگونه خاصیتی برای کشورها و ملت‌ها و غلام حلقه به گوش صهیونیست‌ها عنوان و تاکید کرد: به اعتراف معاون دبیرکل این سازمان 80 درصد شهدا و مجروحان غزه غیر نظامی هستند و دنیای بشریت در مقابل این جنایت‌های صهیونیست‌ها نه تنها عکس‌المعل نشان نمی‌دهند بلکه قوت قلب در ادامه این جنایت‌ها را می‌شوند، که پاسخ این همه کشتار مردم بی دفاع کودکان را در یافت خواهند کرد.

امام جمعه مرند  سکوت مجامع بین المللی به ویژه کشورهای عربی را در برابر جنایات کنونی یادآور شد و تصریح کرد: چگونه است که این کشورها امروز در برابر جنایات صهیونیست‌ها خفه شده‌اند و حتی حمایت مادی و معنوی هم از این غاصبان دارند؟

وی خاطرنشان کرد: آمار شهدا و مجروحان غزه همچنان در حال افزایش است و تاکنون بیش از 330 کودک قطعه قطعه شده اند، اما هیچ امیدی به کشورهای اسلامی نیست و این ملت‌های دنیا هستند که علیه این جنایات اعتراض و قیام کرده‌اند.

نعمت‌زاده  شرط صهیونیست‌ها برای آتش بس در غزه مبنی بر خلع سلاح جبهه مقاومت را غیرقابل تطبیق با هیچ منطق حقوق بشر در دنیا برشمرد و گفت: ملت‌ها و دولت های اسلامی با ارسال کمک‌های دارویی و غذایی و مسلح کردن کرانه غربی می توانند به مقاومت غزه کمک کنند.

این مسئول به سالروز اقامه اولیه نماز جمعه کشور در پنجم مرداد 58 اشاره کرد و اذعان داشت: نماز جمعه محور اتحاد ملت ایران است و از ظرفیت نماز جمعه می‌توان برای ساماندهی بسیاری از مشکلات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مدیریتی بهره برد.

نعمت‌زاده به  راهپیمایی روز جهانی قدس امسال اشاره کرد و افزود: یکی از کم‏ نظیرترین راهپیمای‏‌های روز جهانی قدس که تاکنون برگزار شده است، مربوط به امسال بود ‏که فریاد انزجار بشریت علیه رژیم غاصب اسراییل در پنج قاره جهان بلند شد.

وی گفت: روز قدس، سیاه‌ترین روز برای رژیم اشغالگر قدس به شمار می‌رود، زیرا فریاد ملت‌های مسلمان و دیگر انسان‌های آزادی‌خواه دنیا در حمایت از مقاومت و آزادی قدس شریف، لرزه بر اندام ˈنتانیاهوˈ و حامیان غربی و مهره‏‌های عربی وابسته به ˈتل‏آویوˈ انداخت و از حضور با شکوه اهالی متدین و شریف شهرستان مرند در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد و افزود: این حضور مردم نشان از ولایی بودن و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و در سایه خون پاک شهدای گرانقدر دانست و از مسئولان خواست قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانند و بر حل مشکلات و بحق آنان بیشتر تلاش کنند.


نوشته شده در   شنبه 11 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode