ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 10 مرداد 1393     |     کد : 76037

امام جمعه تبریز: دولت های حامی اسرائیل در جنایات غزه سهیم هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دولت های حامی مالی و تسلیحاتی رژیم غاصب اسرائیل در جنایات انجام شده در غزه سهیم هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دولت های حامی مالی و تسلیحاتی رژیم غاصب اسرائیل در جنایات انجام شده در غزه سهیم هستند.


آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به حملات وحشیانه ارتش اسرائیل به نوار غزه، اظهار کرد: در این نقطه از جهان اسلام نه یک جنایت جنگی بلکه یک نسل کشی اساسی و فاجعه عظیم در حال وقوع است.

وی افزود: شهادت یک هزار و 400 فلسطینی و مجروحیت بالغ بر هفت هزار نفر طی حملات جنگنده های اسرائیلی به غزه نشان می دهد که در غزه فاجعه ای بس عظیم روی داده است، اما مجامع جهانی و قدرت های بزرگ و حتی کشورهای به ظاهر اسلامی فقط نظاره گر این وقایع هستند.

آیت الله مجتهدشبستری با تاکید بر اینکه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با حمایت های آمریکا صورت می گیرد، یادآوری کرد: اسرائیل در این حملات از انواع سلاح های ممنوعه و غیر متعارف که آمریکا در اختیار این دولت نامشروع گذاشته علیه مردمی بی دفاع و مظلوم غزه استفاده می کند.

وی با انتقاد از موضع گیری های دولت های اسلامی منطقه در قبال نسل کشی مردم غزه، اظهار کرد: دولت هایی که نام خود را اسلامی گذاشته اند، اسلامیت و انسانیت خود را کجا پنهان کرده اند؟ چرا در برابر این ظلم آشکار و قتل عام مردم غزه سکوت اختیار کرده و از مردم فلسطین حمایت نمی کنند؟

خطیب جمعه تبریز با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی و آذربایجان در صورت صلاحدید رهبری حاضرند برای دفاع از مردم غزه عازم این منطقه شوند، بر حمایت های مردمی ایران اسلامی از آرمان های مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اسرائیل تاکید کرد.

آیت الله مجتهدشبستری ادامه داد: ما مردم نمازگزار تبریز نسل کشی وقیحانه و بی شرمانه مردم غزه توسط اسرائیل غاصب را به شدت محکوم می کنیم.

امام جمعه تبریز در بخشی از سخنان خود با اشاره به یازده مرداد سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری در جریان انقلاب مشروطه، گفت: این عالم برجسته مبارز واقعی راه آزادی ایران بود و زمانی که متوجه شد نهضت مشروطه به انحراف دچار می شود در برابرش ایستاد و خواستار نظام مشروطه مشروعه در ایران شد.

آیت الله مجتهدشبستری اضافه کرد: مردم ایران اسلامی باید از وقایع تاریخی درس عبرت گرفته و اجازه ندهند انقلاب اسلامی دچار آفت شود.


نوشته شده در   جمعه 10 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode