ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 25 ارديبهشت 1389     |     کد : 7594

آفيس ويژه وب عرضه شد

مايکروسافت در راستاي برنامه هاي خود در مبارزه با گوگل، عرضه رايگان نسخه اينترنتي تعدادي از برنامه هاي بسته نرم افزاري آفيس 2010 را آغاز کرد...

  مايکروسافت در راستاي برنامه هاي خود در مبارزه با گوگل، عرضه رايگان نسخه اينترنتي تعدادي از برنامه هاي بسته نرم افزاري آفيس 2010 را آغاز کرد.
به گزارش مهر، براي اولين بار برخي از برنامه هاي آفيس (وورد، اکسل، پاورپوينت و اکسس) نسخه 2010 به صورت آنلاين در اختيار کاربران قرار مي گيرد به طوري که کاربران فايلهاي وورد و اکسل خود را مي توانند مسقتيما در داخل اين برنامه ها در روي وب ذخيره کرده و آنها را همانند ايميل بر روي تمام رايانه ها و در مکاني مشاهده کنند.
اين نسخه ويژه وب در حال حاضر تنها براي کاربران شرکتي در دسترس است و نسخه عمومي آن همزمان با عرضه نسخه کامل و پولي بسته آفيس 2010 از ماه ژوئن عرضه مي شود.
سرعت عملکرد برنامه ها در اين نسخه ويژه وب تا حد قابل توجهي افزايش يافته است.
مايکروسافت که غول اصلي بازار نرم افزار به شمار مي رود با هدف به چالش کشيدن گوگل تصميم به عرضه رايگان نسخه اينترنتي آفيس گرفت.
گوگل با عرضه نرم افزار Google Docs اين اجازه را به کاربران وب داد که بدون نياز به استفاده از يک برنامه از پيش نصب شده بر روي يک رايانه فيزيکي بتوانند فايلهاي نوشتاري خود را در يک فضاي آنلاين نوشته و ذخيره کنند.
براساس گزارش رويترز، اين عملکرد جديد که مي توانست آفيس مايکروسافت، پرفروش ترين نرم افزار دنيا را در معرض خطر جدي قرار دهد غول نرم افزاري را بر آن داشت تا راه حل مناسبي براي رقابت با گوگل ارائه کند.
بسته نرم افزاري آفيس در حال حاضر 500 ميليون کاربر در سراسر دنيا دارد و نرم افزار وب Google Docs در مدت چهار سال موفق شده است 25 ميليون کاربر را به ثبت برساند.
مايکروسافت اعلام کرد که در کنار نسخه ويژه وب، نسخه پولي آفيس 2010 از 15 ژوئن عرضه مي شود. اين بسته نرم افزاري جديد در چهار ويرايش مختلف عرضه مي شود که براساس تعداد و عملکرد نرم افزارها بين 99 تا 499 دلار قيمت دارند.


نوشته شده در   شنبه 25 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode