ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393     |     کد : 75797

روز قدس روز اسلام و روز انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان بناب گفت: روز قدس روز اسلام و روز انقلاب اسلامی است و امروز فلسطین، لبنان و غزه جبهه ما و جزء خاکریزهای ما به شمار می‌آیند.

امام جمعه شهرستان بناب گفت: روز قدس روز اسلام و روز انقلاب اسلامی است و امروز فلسطین، لبنان و غزه جبهه ما و جزء خاکریزهای ما به شمار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار کودکان و زنان غیرنظامی غزه، گفت: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تمام بی تفاوتهای دنیا را تکان داده و مدعیان حقوق بشر را در روی زمین رسوا می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم کشورمان در راهپيمايي روز جهانی قدس پیام های بسیاری برای دنیا داشت، افزود: قتل عام کودکان توسط رژیم غاصب اسرائیل جز بیداری بیشتر ملت‌ها و تنفر امت‌ها چیز دیگری عاید آنها نخواهد کرد.

اعتراض به رژیم صهیونیستی تا فروپاشی این رژیم ادامه دارد

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان مراغه در جمع نمازگزاران این شهرستان گفت: راهپیمایی روز قدس و اعتراض به رژیم صهیونیستی تا فروپاشی این رژیم همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی با تشکر از راهپیمایان مراغه ای و حضور حداکثری آنها در مراسم روز جهانی قدس، گفت: قدس سمبل و نماد فلسطین و محور وحدت جهان اسلام است و مردم مسلمان کشورمان نیز این واقعیت را به خوبی می دانند.

کمک‌های مالی و سیاسی به غزه حماسه روز قدس را تکمیل می‌کند

امام جمعه شهرستان مهربان نیز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان گفت: روز قدس یکی از بزرگ ‌ترین هدیه ‌های حضرت امام خمینی(ره) به مردم فلسطین است که امسال نیز راهپیمایی این روز باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

حجت ‌الاسلام جلیل جلیلی با تاکید بر اینکه اتحاد جهان اسلام ابهت پوشالي رژيم جعلي اسرائيل را در هم خواهد شكست، ادامه داد: مسئله فلسطين مهمترين مسئله امروز دنيا است و اين حضور باشکوه مسلمانان دنیا علاوه بر اينكه روحيه و اميد فلسطينيان را افزایش می دهد باعث ترس و ناامیدی سران رژيم صهيونيستي نیز خواهد شد.

روز قدس عمل به یکی از فرایض فراموش شده اسلام است

امام جمعه بستان آباد نیز در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه روز قدس عمل به یکی از فرایض فراموش شده اسلام است، گفت: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی(ره) بود و ایشان مووضع حمایت از فلسطینیان را زنده کرد.

حجت الاسلام سید رضا رضوی با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه، گفت: روز قدس نماد مبارزه با ظلم، شرک و استکبار است و مردم کشورمان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و خلق حاسه ای به یادماندنی حق خود را به فلسطین ادا کردند.

وی با بیان اینکه این حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس می تواند برای ملت زجرکشیده فلسطین، انرژی مضاعفی تزریق کند، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل نماد طاغوت و شرارت در جهان هستند و به زودی نابود خواهند شد.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه با کدام منطق کشتار مردم بی گناه فلسطین سازگاری دارد، ادامه داد: مسلمانان دنیا با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مسلمانان فلسطین اعلام کردند.


نوشته شده در   جمعه 3 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode