ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393     |     کد : 75781

وحدت و حضور مسلمانان بزودی فلسطین را بدون اسرائیل می کند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بزودی وحدت و حضور مسلمانان در صحنه، فلسطین را بدون اسرائیل می کند و یقینا در آینده نه چندان دور غزه پیروز نهایی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بزودی وحدت و حضور مسلمانان در صحنه، فلسطین را بدون اسرائیل می کند و یقینا در آینده نه چندان دور غزه پیروز نهایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به حضور پرشور مردم کشورمان در راهپيمايي روز جهانی قدس، اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس تاثیر و اهمیت زیادی در دنیا دارد و بی شک دل سران رژیم صهیونیستی با این حضور کم نظیر مردم مسلمان کشورمان لرزید.

وی با تاکید بر جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار کودکان و زنان غیرنظامی غزه، افزود: روز جهانی قدس فرصتی ارزشمند برای اتحاد جهان اسلام و پایداری ملت‌ های مسلمان است که مردم سراسر نقاط کشورمان به این اهمیت واقف هستند.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان و بیداری آنها باعث شد رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان عقب ‌نشینی کند، گفت: راهپیمایی‌ های روز قدس تا قیامت ادامه خواهد داشت و هرسال باشکوه تر و پرشورتر از گذشته برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور پرشور و پرتعداد تبریزی ها در راهپیمایی امروز گفت: این روز تنها روز قدس نیست بلکه روز مبارزه با ظالم و پشتیبانی از مظلوم است و این همان دستور قرآن کریم و دین اسلام است.

امام جمعه تبریز همچنین با بیان اینکه جنایات و کشتار زنان و کودکان غزه باعث مشخص شدن ماهیت پلید رژیم صهیونیستی می شود، ابراز داشت: راهپیمایی امروز واقعا بی سابقه بود و این حضور در روز جهانی قدس تا ابد در تاریخ ثبت می شود.

وی با اشاره به اینکه مدعیان حقوق بشر هرچه درباره آزادی و حقوق بشر می گویند تمسخر آزادی و حقوق بشر، افزود: با جنایات اخیر سران رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه دنیا بیشتر متوجه شد که فلسطین مظلوم بوده و رژیم صهیونیستی جنایتکار است.


نوشته شده در   جمعه 3 مرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode