ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 تير 1393     |     کد : 74309

امام جمعه تبریز: اعمال تروریستی، خللی در آرمان های انقلاب ایجاد نکرد

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اعمال تروریستی گروهک های وابسته به استکبار جهانی، خللی در آرمان های انقلاب اسلامی ایجاد نکرد.

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اعمال تروریستی گروهک های وابسته به استکبار جهانی، خللی در آرمان های انقلاب اسلامی ایجاد نکرد.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به شهادت 72 تن از یاران انقلاب در هفتم تیر سال 60 و همچنین سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی افزود: ترور شخصیت های تاثیرگذار انقلاب از جمله توطئه های استکبار برای لطمه زدن به نظام بود.

وی با اشاره به اینکه اعمال تروریستی موجب برملا شدن خوی جنایتکارانه امریکا و حامیانش شد، تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با اعمال تروریستی تضعیف نمی شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به ناامنی های عراق گفت: گروهک داعش با تحریک استکبار به جان مردم مسلمان عراق افتاده و در این جنایت ها هم دست پنهان امریکا دیده می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد آشوب در عراق به منظور تغییر دولت است، افزود: امریکا با رهبری این اعمال جنایتکارانه می خواهد دولت نوری المالکی را ساقط کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به همراهی عربستان با گروهک داعش گفت: ملت عراق با همدلی و تبعیت از مرجعیت در برابر این جنایات مقاومت کرده و گروهک تروریستی داعش را از سرزمین خود عقب خواهند راند.

وی اظهار کرد: شیطان بزرگ همانطور که در سوریه نتیجه نگرفت، در عراق هم شکست خواهد خورد.

آیت الله مجتهد شبستری با تبریک فرارسیدن ماه رمضان اظهارامیدواری کرد: تمام مسلمانان از برکات این ماه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در توبه در این ماه باز است، گفت: بهترین اعمال این ماه اجتناب از محرمات الهی، پرهیز از دروغ و بهتان و کنترل هواهای نفسانی است.

نمازگزاران تبریزی در پایان سخنان امام جمعه تبریز، با محکوم کردن جنایات گروهک داعش و دیگر گروهک های معاند در عراق، حمایت قاطع خود را از دولت قانونی نوری المالکی اعلام کردند.


نوشته شده در   جمعه 6 تير 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode