ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 خرداد 1393     |     کد : 73967

عضو مجلس خبرگان رهبری: لبیک مردم عراق به مرجعیت نقطه مقابل حمایت غرب از داعش است

نماینده مردم آذربایجان شرقی درمجلس خبرگان رهبری گفت: لبیک مردم عراق به فتوای مرجعیت برای مقابله به گروهک تروریستی داعش نقطه مقابل حمایت غرب و برخی کشورهای اسلامی از این گروهک است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی درمجلس خبرگان رهبری گفت: لبیک مردم عراق به فتوای مرجعیت برای مقابله به گروهک تروریستی داعش نقطه مقابل حمایت غرب و برخی کشورهای اسلامی از این گروهک است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهربا اشاره به استقبال مردم عراق برای ثبت نام و اعزام به جبهه های مقابله با گروهک تروریستی داعش، افزود: حضور مردم نشان داد که تبلیغات سوء دشمنان تاثیری در انگیزه دفاع از مقدسات اسلامی مردم عراق نگذاشته است.

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و گروهک تروریستی داعش سعی داشتند این جنگ را به نوعی اختلاف بین شیعه و سنی جلوه دهند، اما با حضور برادران شیعه و سنی در کنار هم برای مقابله با این گروهک تروریستی موجب شکست توطئه غرب و برخی کشورهای اسلامی شد.

امام جمعه مراغه ادامه داد: این گروهک تروریستی با حمایت برخی از کشورهای اسلامی قوت گرفته و آن ها با حمایت از این گروهک های تروریستی به دین اسلام و آرمان های آن خیانت می کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات سوریه، عراق و افغانستان و انتخاب نامزدهای مخالف آمریکا، شکست دیگری برای دشمنان اسلام در این منطقه است.

وی گفت: حفظ وحدت مردم عراق، سیاست و تدبیر دولت این کشور و حمایت های جمهوری اسلامی از مردم این کشور، زمینه شکست گروهک های تروریستی داعش در عراق را فراهم می کند، همچنان که در سوریه این اتفاق افتاد.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به 24 خرداد سالروز حماسه مردم ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: اقدام روحانی در این روز برای دعوت از رقبای خود در این انتخابات نشان داد که انتخابات در نظام اسلامی اقدامی در راستای حفظ وحدت است.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: این حرکت نشان داد که این افراد در سال گذشته با هم رقابت داشتند، اما بعد از انتخابات با صمیمت و مهربانی با هم همگام، متحد هستند تا اهداف نظام جمهوری اسلامی را در راستای خدمت به اسلام و مردم به پیش ببرند.

وی همچنین با اشاره به سالروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل گفت: امام (ره) در راستای ایجاد نظم در خصوص تبلیغ دینی دستور تاسیس این سازمان را صادر کرد.

وی اظهار کرد: موضوع تبلیغ برای هر مکتب در طول تاریخ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و اکنون تمام مبلغان باید در راستای تبلیغ و ترویج اصول و مبانی مکتب اسلامی سعی و اهتمام کنند.


نوشته شده در   جمعه 30 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode