ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 11 شهريور 1403
يکشنبه 11 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 خرداد 1393     |     کد : 73921

تور ایران – آذربایجان با کیفیت تر از تورهای اندونزی و ژاپن است

رکابزن تیم پتروشیمی تبریز با ابراز امیدواری نسبت به تداوم صدرنشینی این تیم تا پایان تور بیست و نهم گفت: تور نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان به مراتب با کیفیت تر از تور اندونزی و ژاپن است.

رکابزن تیم پتروشیمی تبریز با ابراز امیدواری نسبت به تداوم صدرنشینی این تیم تا پایان تور بیست و نهم گفت: تور نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان به مراتب با کیفیت تر از تور اندونزی و ژاپن است.
مهدی سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله دوم با مسافت 210 کیلومتر طولانی ترین مسیر تور بیست و نهم بود اما من معتقدم که مسیرهای سخت در مراحل چهارم و پنجم در انتظار تیم ها و رکابزن تیم پتروشیمی تبریز با ابراز امیدواری نسبت به تداوم صدرنشینی این تیم تا پایان تور بیست و نهم گفت: تور نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان به مراتب با کیفیت تر از تور اندونزی و ژاپن است.

 
وی ادامه داد: مسیر مرحله اول تقریبا کفی بود و در مرحله دوم سه منطقه کوهستانی وجود داشت که همین امر سبب شد تا تیم ما در رده بندی مجموع دو مرحله به صدر جدول برسد، پتروشیمی رکابزنان سربالا رو دارد و مسیرهای کفی را کنترل می کند و در مسیرهای کوهستانی قابلیت های خود را نشان می دهد.
 
سهرابی که توانست عنوان سوم مرحله دوم را پس از رکابزنان استرالیا و ژاپن به خود اختصاص دهد، یادآور شد: اگر همه مسیرها کوهستانی باشد، تیم ما می تواند از همان اول در صدر جدول زمانی تیم ها قرار بگیرد اما چون کیفیت مسیرها در هر مرحله متفاوت است و مسیر کفی هم وجود دارد، تیم ما در مراحل بعدی بهتر هم ظاهر خواهد شد.
 
وی گفت: امیدواریم که بهترین نتیجه را در تور بیست و نهم کسب کنیم و نهمین قهرمانی تیم پتروشیمی را در تاریخ تور بین المللی ایران – آذربایجان رقم بزنیم.
 
این رکابزن با تجربه تیم پتروشیمی تبریز عنوان کرد: نیمه حرفه ای شدن تور ایران – آذربایجان، برای کشور و استان یک افتخار بزرگی است و امیدوارم که با تلاش های بی وقفه مسئولان بتوانیم در حفظظ و ارتقای سطح این تور موفق تر از قبل عمل کنیم.
 
وی در پاسخ به این سئوال که تور ایران – آذربایجان از لحاظ کیفیت با دیگر تورهای آسیایی چه تفاوتی دارد، تصریح کرد: باید بگویم که تور ایران – آذربایجان از لحاظ های مختلفی برتر و بهتر از دیگر های آسیایی است، من همین چند مدت قبل در تورهای اندونزی و ژاپن شرکت کرده بودم و باید اعتراف کنم که تور ایران – آذربایجان از لحاظ تغذیه، اسکان و نوع برگزاری به مراتب بهتر و با کیفیت از تورهای دیگر آسیا برگزار می شود.
 
سهرابی افزود: تنها تفاوتی که تور ایران – آذربایجان با دیگر تورهای آسیایی دارد، خودروهای حاضر در کاروان تور است که این هم نمی تواند ضعف مسئولان برگزاری باشد، برای برطرف کردن این مشکل شرکت های خودروسازی باید وارد عمل شوند و این نقیصه را برطرف کنند.
 
تور بیست و نهم تا پایان مرحله دوم با صدرنشینی تیم پتروشمی تبریز در حال برگزاری است. مرحله سوم این تور فردا پنجشنبه از جلفا به سمت تبریز خواهد بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode