ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1389     |     کد : 7361

خانه مطبوعات آذربايجان شرقي آغاز به كار مي‌كند

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از آغاز به كار خانه مطبوعات استان به صورت رسمي در روز پنج‌شنبه هفته جاري در مجتمع سينمايي 22 بهمن تبريز خبر داد...

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از آغاز به كار خانه مطبوعات استان به صورت رسمي در روز پنج‌شنبه هفته جاري در مجتمع سينمايي 22 بهمن تبريز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، احمد احمدي‌منش امروز اظهار داشت: خانه مطبوعات استان حلقه ارتباط و اتصال قوي بين خبرنگاران و مسئولان استان است تا با ايجاد ارتباط و صميميت، در رفع مشكلات اصحاب رسانه استان تسريع شود.
وي تاكيد كرد: از خانه مطبوعات انتظار مي‌رود تا دست به برنامه‌ريزي و ارائه برنامه‌هاي ابتكاري و مفيد زند تا تاثيرات تاسيس اين تشكل در جامعه مطبوعاتي استان ملموس باشد.
وي با اشاره به جايگاه رسانه، مطبوعات و همچنين جايگاه تشكل‌هاي مردمي در ارتقاي سطح فعاليت‌هاي حوزه كاري گفت: مطبوعات نيروي محركه پيشرفت در منطقه بوده و مسئولان را به فعاليت بيشتر ترغيب مي‌كند.
رئيس اداره مطبوعات و تبليغات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي نيز در اين باره افزود: با هماهنگي‌هاي به عمل آمده خانه مطبوعات با انگيزه خدمت به اصحاب رسانه براي رفع مشكلات صنفي روزنامه‌نگاران و مطبوعات و ارائه راهكارهاي مناسب براي برطرف شدن اين مشكلات گام‌هاي موثري را بر خواهد داشت.
محمدحسين حسيني تصريحكرد: جايگاه مطبوعات در توسعه و پيشرفت منطقه انكارناپذير است و رسانه‌هاي پويا و به روز گام‌هاي مناسبي را براي توسعه فرهنگي و توسعه همه جانبه بر مي‌دارند.
وي ابراز اميدواري كرد، با آغاز به كار خانه مطبوعات استان ريشه بسياري از مشكلات مطبوعات استان شناسايي، آسيب شناسي و رفع شوند.
خانه مطبوعات استان روز پنج‌شنبه نهم ارديبهشت ماه جاري ساعت 10 صبح در مجتمع سينمايي 22 بهمن تبريز با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ و رسانه به صورت رسمي كار خود را آغاز مي‌كند. 


نوشته شده در   چهارشنبه 8 ارديبهشت 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode