ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 خرداد 1393     |     کد : 73246

حضور 73 درصدی سوری‌ها در انتخابات هیمنه استکبار را در هم شکست

امام جمعه مرند به انتخابات سوریه اشاره کرد و گفت: حضور 73 درصدی ملت سوریه در انتخابات هیمنه استکبار را در هم شکست.

امام جمعه مرند به انتخابات سوریه اشاره کرد و گفت: حضور 73 درصدی ملت سوریه در انتخابات هیمنه استکبار را در هم شکست.


به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند که در حسینه امام خمینی(ره) مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) به عنوان یک قدرت بزرگ که تنها فکرش خدمت به مردم و مسلمان و احیای فریضه‌های مذهبی و دینی بود مردم را از ظلم چندین ساله رژیم ستم شاهی پهلوی نجات داد و استقلال و هویت اصلی مردم متدین ایران را با حمایت و پشتیبانی مردم احیاء کرد.

وی افزود: ویژگی‌های شخصیتی امام راحل به گونه‌ای بود که نه تنها ملت ایران بلکه بسیاری از مردم جهان در کشورهای اسلامی و غیراسلامی هم از این ویژگی‌ها متاثر شده و وی را به عنوان رهبری فرزانه می‌شناسند.

خطیب جمعه مرند با اشاره به اینکه هر ساله اعزام کاروان‌ها به حرم مطهر حضرت امام پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور میلیونی مردم از نقاط مختلف کشورمان و حتی کشورهای مسلمان خارجی را شاهد هستیم این نشان از محبوبیت و رهبری مردمی و با ایمان بودن و اخلاص آن امام راحل را می‌رساند که کمتر رهبری در جهان پیدا می‌شود از چنین محبوبیتی برخوردار باشد.

وی گفت: افکار روشنفکرانه و آزادمنشانه امام راحل برای قرن‌ها در بین آزادیخواهان جهان ماندگار خواهد بود و بسیاری از انقلاب‌ها و تحولات اجتماعی دنیا از افکار اندیشمندان امام (ره) درس عبرت خواهند گرفت.

نعمت‌زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرزند شایسته و صالح امام خمینی (ره)، به عنوان ولی امر مسلمین در طول سال‌های ولایت خود بر ملت مسلمان ایران امید دشمنان را به نا امیدی تبدیل کرده‌اند ادامه داد: مقام معظم رهبری راه، اندیشه فکر و نقشه امام را ادامه داده و با صلابت، ایستادگی و قدرت در مقام عمل این امر را به جهانیان ثابت کردند.

وی افزود: خبرگان رهبری با قاطعیت آرا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان رهبر انقلاب انتخاب کردند و از دیدگاه امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب یکی از بازوهای پرتوان جمهوری اسلامی و آشنا به مسائل فقهی بودند.

نعمت‌زاده با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان از مردم خواست در آستانه فرا رسیدن این ماه مبارک نیازمندان جامعه را فراموش نکنند و با احسان و نیکوکاری خود بخشی از نیازهای این افراد بی‌بضاعت را تامین کنند.

امام جمعه مرند به تحولات منطقه و به انتخابات کشور سوریه نیز اشاره کرد و گفت: با اینکه دشمنان بر علیه جبهه مقاومت تبلیغات منفی می‌کنند و جنگ علیه مردم سوریه را به راه انداخته‌اند، این ملت با حضور 73 درصدی و رای بیش از 88 درصدی به بشار اسد، شکست بزرگی را به استکبار جهانی در راس آنان آمریکای جنایتکار و مخالفان عربی و غربی خود وارد کردند.


نوشته شده در   جمعه 16 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode