ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 خرداد 1393     |     کد : 73233

عضو خبرگان رهبری: دشمنان اسلام از انتخابات سوریه ضربات محکمی خوردند

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه با حضور حداکثری و انتخاب بشار اسد به عنوان رییس جمهوری، دو ضربه محکم علیه دشمنان اسلام بود.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه با حضور حداکثری و انتخاب بشار اسد به عنوان رییس جمهوری، دو ضربه محکم علیه دشمنان اسلام بود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه این انتخابات گامی مهم و موفقیت آمیز برای مقاومت علیه استکبار و رژیم صهیونیستی است، افزود: حضور 73 درصدی واجدان شرایط مردم سوریه در این حماسه، مشروعیت حکومت اسلامی بشار اسد را به جهانیان ثابت کرد.

وی اظهار کرد: بسیاری از دشمنان و حامیان تروریست ها در این کشور که قصد براندازی حکومت اسد و شکست مقاومت اسلامی را داشتند، در این انتخابات مردمی و دموکراسی شکست خوردند.

امام جمعه مراغه ادامه داد: پیروزی مردم سوریه در این انتخابات مایه خوشحالی همه جوامع اسلامی و مشت محکمی بر دهان استکبار و جوامع غربی بوده است.

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین با اشاره به سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 خاطرنشان کرد: واقعه 15 خرداد و مدرسه فیضیه قم، منشا انقلاب اسلامی بود، بطوری که در این روز و در این مکان، انقلاب اسلامی متولد و در سال 57 به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: ثمره خون های به زمین ریخته شده مردم کشور در سال های قبل از پیروزی و دوران اولیه انقلاب، هم اکنون آشکار شده و قشرهای مردم باید با نگاه به تاریخ قیام 15 خرداد عمق تاثیرپذیری مردم از اسلام برای مبارزه با ظلم و جور را دریابند.

امام جمعه مراغه همچنین با اشاره به 11 شعبان سال روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: اکنون جوانان ایران اسلامی بیشتر از گذشته در خطر بوده و وظیفه خانواده ها، مسوولان و خود جوانان درک خطرهایی است که دشمنان برای آن ها ایجاد می کنند و تلاش برای مقابله با آن هاست.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: اکنون کسب علم و معرفت در عرصه های دینی، فرهنگی و تخصص های فنی از نیازهای مبرم و راهکارهای اساسی موفقیت جوانان انقلاب اسلامی و کشور است.


نوشته شده در   جمعه 16 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode