ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 خرداد 1393     |     کد : 73081

مدیرکل ارشاد: نمایشگاه قرآن کریم در تبریز برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در تبریز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در تبریز خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، ˈعلی اکبر صفی پورˈ اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف شناسایی، معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی در حوزه های فرهنگی، هنری و علمی و همچنین زمینه سازی مناسب برای آشنایی اقشار و گروه های مختلف با فعالیت های قرآنی و کمک به ارتقای کمی و کیفی برنامه ها و فعالیت های قرآنی برگزار می شود.

وی، ایجاد فضای معنوی برای برقراری انس و الفت با قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع)، تقویت جایگاه قرآن در فرهنگ عمومی جامعه، رونق بخشیدن به فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی و تعامل و همفکری در این حوزه، کمک به هم افزایی سازمان ها و موسسات نقش آفرین در فعالیت های قرآنی و کمک به گسترش فضای معنوی و کاهش آسیب های اجتماعی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

صفی پورگفت: قرآن کریم به عنوان مهمترین یادگار پیامبر رحمت (ص) برای مسلمانان جهان و کتاب هدایت و الفت همه عصرها و نسل هاست و شناختن و شناساندن بیش از پیش آن رسالت همه مسلمانان به خصوص متولیان فرهنگی است.

وی تاکید کرد: یکی از بهترین راههای بسط و توسعه زندگی قرآنی، به معرض نمایش گذاشتن دستاوردهای مختلف در حوزه آموزش، حفظ، قرائت، آثار فرهنگی هنری و معرفی شخصیت های برتر حوزه قرآنی است، تا با تجلیل از تلاش ها به ترغیب و انگیزش نیروهای جدید و ورود علاقمندان به این عرصه کمک کند.

نمایشگاه قرآن کریم نهم تا 19 تیر مصادف با دوم تا 12ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.


نوشته شده در   دوشنبه 12 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode