ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393     |     کد : 72913

امام جمعه ملکان: باید سلامت مردم به جد مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه ملکان با تاکید بر لزوم ارتقای سطح سلامت و بهداشت مردم گفت: همه مسوولان باید برای رسیدن به سطح مناسبی از بهداشت برای مردم تلاش کنند.

امام جمعه ملکان با تاکید بر لزوم ارتقای سطح سلامت و بهداشت مردم گفت: همه مسوولان باید برای رسیدن به سطح مناسبی از بهداشت برای مردم تلاش کنند.


حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه در حوزه سلامت پیش از هر اقدامی باید به ارتقاء فرهنگ عمومی کمک کنیم، به برخی رفتارهای نامطلوب در مراجعه به پزشک و اقدامات درمانی اشاره کرد و افزود: تا زمانی که فرهنگ حرفه ای پزشکی و سبک زندگی جامعه در حوزه بهداشت، درمان و سلامت اصلاح نشود، نمی توانیم به موفقیت و تحول در این بخش دست پیدا کنیم.

وی گفت: اولین قدم در تحول نظام سلامت اصلاح سبک زندگی است و آموزش و پرورش و رسانه ها بویژه رسانه ملی می توانند نقش بسزایی در جهت اصلاح فرهنگ مردم در حوزه درمان و سلامت ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بخش بزرگی از بیماری هایی که امروز در جامعه وجود دارد، به نوع و سبک زندگی مربوط می شود، اظهارکرد: بسیاری از رفتارها، بدبینی ها و بی اعتمادی ها در محیط زندگی مشکلات و فشارهای عصبی را ایجاد می کند که خود زمینه ساز بروز و تشدید بیماری های گوناگون جسمی خواهد بود.

امام جمعه ملکان ادامه داد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا از فشارهای روحی و روانی که معضلات بسیاری در سلامت مردم به وجود می آورد، کاسته و آرامش را در جامعه حاکم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه ها همواره خود را به عنوان اصلی ترین مدافع حریم جمهوری اسلامی مطرح کرده است.

حجت الاسلام زمانی افزود: سپاه پاسداران با نثار خون شهدای خود در دوران دفاع مقدس نشان داد حاضر نیست حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیافتد.

وی همچنین جانبازان و ایثارگران را یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس دانست که با ایثارگری های خود در راه دفاع از خاک پاک این مرز و بوم، دست بیگانگان را از دخالت در امور مملکت کوتاه کردند.

خطیب نماز جمعه ملکان ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی مسوولان شهرستان باید پاسداشت مقام شامخ شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده های آنان باشد.

شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در 155کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 9 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode