ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 خرداد 1393     |     کد : 72898

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در تبریز به کار خود پایان داد

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در تبریز جمعه شب با معرفی آثار و مراکز برتر به کار خود پایان داد.

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در تبریز جمعه شب با معرفی آثار و مراکز برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در بخش برترین های سیما این دوره از جشنواره، با تقدیر از عملکرد مراکز فارس، کرمان و قزوین، لوح سپاس و تندیس جشنواره به صورت مشترک به مرکز خراسان رضوی و سمنان اهدا شد.

تندیس ویژه شبکه شما نیز با تقدیر از مراکز خوزستان، سمنان و گیلان در بخش بیشترین تولید برنامه و حضور فعال در شبکه شما به مرکز فارس اختصاص یافت.

لوح سپاس برای آثار موثر سریالی و برنامه های ترکیبی این دوره از جشنواره با تقدیر از مراکز گیلان، لرستان و کردستان به مرکز اصفهان اهدا شد.

مرکز کرمان نیز به دلیل ارایه جذاب و تاثیر گذار برنامه های نهضت جمع خوانی قرآن در شبکه شما، لوح و تندیس ویژه این جشنواره را دریافت کرد.

تندیس ویژه هجدهمین جشنواره ملی تولیداتی رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها به مرکز ساعی و کوشا در امر برگزاری این جشنواره به مرکز آذربایجان شرقی اهدا شد.

همچنین با تقدیر از مراکز مهاباد، اردبیل و ایلام، تندیس و لوح سپاس این دوره از جشنواره برای بهترین برنامه های ترکیبی ˈجˈ و ˈدˈ رادیویی به صورت مشترک به مراکز فارس و گلستان اهدا شد.

مرکز چهارمحال بختیاری نیز در بخش برنامه های ترکیبی ˈبˈ رادیویی تندیس و لوح سپاس جشنواره را دریافت کرد و از مراکز اصفهان، خراسان جنوبی و همدان تقدیر شد.

با تقدیر از مراکز کرمانشاه، اصفهان و چهارمحال بختیاری، لوح سپاس برای فیلم های تلویزیونی مراکز استان ها به مرکز خراسان رضوی اهدا شد.

مرکز فارس در بخش تولیدات پویانمایی لوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت کرد و در این بخش ازمراکز همدان، قم و سیستان و بلوچستان تقدیر شد.

همچنین با تقدیر از مراکز خراسان رضوی، بوشهر و ایلام، مرکز کهکیلویه و بویراحمد لوح سپاس و تندیس جشنواره در بخش تولیدات مستند را دریافت کرد.

لوح سپاس و تندیس هنرمندان برتر مراکز استانی این دوره از جشنواره به احسان عبدی پوش، فتح الله امیری، فرهاد مهران فر و امیرحسین شریفی اهدا شد.

در بخش خبر نیز با تقدیر از زنجان، کرمانشاه و خراسان رضوی، تندیس و لوح سپاس بهترین عملکرد خبر به مرکز گیلان اختصاص یافت.

با تقدیر از مراکز فارس، اصفهان و قم، تندیس و لوح سپاس جشنواره در حوزه مرکز ساعی به مرکز خراسان جنوبی اهدا شد.

مرکز آذربایجان شرقی نیز در هجدهمین جشنواره ملی تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها لوح سپاس و تندیس جشنواره را در بخش تحقیق و پژوهش دریافت کرد، در این بخش مراکز اصفهان و اردبیل تقدیر شدند.

در بخش موسیقی با تقدیر از مراکز اصفهان، خوزستان و کرمانشاه، تندیس و لوح سپاس جشنواره به صورت مشترک به مراکز آذربایجان شرقی و فارس اهدا شد.

در این مراسم همچنین معصومه سپهری، نویسنده کتاب های ˈنورالدین پسر ایرانˈ و ˈلشکر خوبانˈ مورد تجلیل قرار گرفت.

صادق نجفی شهردار تبریز نیز در آیین پایانی هجدهمین جشنواره ملی تولیداتی رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها نشان شهر تبریز را بر سینه رییس سازمان صدا و سیما آویخت.

هجدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها با حضور 700 هنرمند از 32 استان در پنج بخش تلویزیون، رادیو، خبر، تحقیق و پژوهش و موسیقی به مدت سه روز در تبریز برگزار شد.


نوشته شده در   جمعه 9 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode