ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 خرداد 1393     |     کد : 72856

جزئیات فصل دوم سریال «کارآگاه واقعی» اعلام شد

خالق سریال جنایی «کارآگاه واقعی» تولید شبکه اچ‌بی‌او در گفت‌وگویی جدید از حضور سه بازیگر اصلی جدید در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی موفق خبر داد.

خالق سریال جنایی «کارآگاه واقعی» تولید شبکه اچ‌بی‌او در گفت‌وگویی جدید از حضور سه بازیگر اصلی جدید در فصل دوم این مجموعه تلویزیونی موفق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیک پیتزولاتو به تازگی در مصاحبه‌ای رادیویی، گفت: «در فصل جدید با سه بازیگر اصلی کار می‌کنیم.»

خالق سریال «کارآگاه واقعی» (True Detective) ادامه داد: «داستان فصل دوم در کالیفرنیا روی می‌دهد، البته نه در لس آنجلس، بلکه در مناطق کمترشناخته‌شده کالیفرنیا. و سعی می‌کنیم مانند کاری که در فصل اول انجام دادیم، حال و هوای روانی این مکان را ثبت کنیم.»

پیتزولاتو افزود: «شخصیت‌ها همه جدید هستند، اما عاشق تک‌تک آن‌ها هستم. چند فیلمنامه در اختیار داریم و شاید در ماه‌های آینده روند انتخاب بازیگران را شروع کنیم.»

قالب گلچین‌مانند «کارآگاه واقعی» به آن معناست که فصل دوم کاملا مستقل و متمایز با فصل اول این سریال است که پخش آن 12 ژانویه از شبکه کابلی اچ‌بی‌او شروع شد.

فصل اول «کارآگاه واقعی» ماجرای دو کارآگاه با بازی متیو مکاناهی و وودی هارلسن است که 17 سال درگیر پرونده یک قاتل سریالی هستند. همان‌طور که قبلا اعلام شد مکاناهی و هارلسن در فصل دوم حضور ندارند.

پیتزولاتو قبلا گفته بود فصل دوم «کارآگاه واقعی» درباره «زنان سخت‌کوش، مردان بد و تاریخ مخفی سیستم حمل و نقل ایالات متحده آمریکاست.

هفته پیش شایعه شد به جسیکا چاستین ستاره فیلم «30 دقیقه بامداد» پیشنهاد شده در فصل دوم بازی کند، اما چاستین روی فرش قرمز جشنواره کن این شایعه را تکذیب کرد. او گفت: «من از طرفداران پروپاقرص «کارآگاه واقعی» هستم و فصل دوم را همان‌طور که تمام اپیزودهای فصل اول را دیدم، می‌بینم.»

قسمت آخر فصل اول سریال «کارآگاه واقعی» 9 مارس روی آنتن رفت و 3.5 میلیون تماشاگر داشت. قسمت آخر 50 درصد بیش از بینندگان قسمت اول سریال بیننده داشت. کری فوکوناگا کارگردان هر هشت اپیزود فصل اول بود.

  / 27 مه / ترجمه: علی افتخاری


نوشته شده در   چهارشنبه 7 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode