ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 7 خرداد 1393     |     کد : 72826

تساوی ایران و ویتنام در رقابتی فشرده/ صدرنشینی هندی ها تا پایان دور ششم ادامه یافت

رقابت ماراتون گونه تیم های آقایان ایران الف و ویتنام در رقابت های استاندارد شطرنج جام ملت های آسیا در نهایت با تساوی هر چهار دیدار ورزشکاران دو تیم برابر یکدیگر همراه بود.

رقابت ماراتون گونه تیم های آقایان ایران الف و ویتنام در رقابت های استاندارد شطرنج جام ملت های آسیا در نهایت با تساوی هر چهار دیدار ورزشکاران دو تیم برابر یکدیگر همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی الف و ب کشورمان امروز در ششمین دور از مسابقات شطرنج استاندارد جام ملت های آسیا در بخش آقایان نتوانستند مقابل حریفان پیروز شوند.

در این مرحله از رقابت ها تیم ملی ایران الف با ویتنام به رقابت پرداخت که در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید. تساوی احسان قائم مقامی برابر قهرمان دو سال اخیر جهان یکی از جالب ترین نتایج ششمین دور مسابقات بود. مصاف دو تیم ایران الف و ویتنام بیش از پنج ساعت به طول کشید و در شرایطی که همه بازی های این دور تمام شده بود، هنوز یک مصاف بین نماینده ایران الف و ویتنام که همزمان با دیگر پیکارها از ساعت 15 آغاز شده بود، تا بعد از ساعت 20 ادامه یافت و جالب اینکه این مسابقه نیز همچون سه مصاف دیگر ورزشکاران دو تیم با تساوی به پایان رسید.

اما تیم ملی ب کشورمان مقابل قزاقستان 3.5 بر 0.5 مغلوب شد تا تیم های ایرانی این دور از مسابقات را بدون پیروزی پایان دهند.

چین مصاف با عمان را 4 بر صفر پیروز شد و قزاقستان با همین نتیجه اردن را مغلوب کرد. آخرین بازی این دور نیز  با پیروزی 2.5 بر 1.5 سریلانکا مقابل عراق پایان یافت.

با پایان یافتن مرحله ششم مسابقات استاندارد مردان تیم های هند، چین و ویتنام به ترتیب با امتیاز تیمی 11، 10 و 8 در رده های اول تا سوم قرار گرفتند و تیم ایران الف با 8 امتیاز و امتیاز انفرادی کمتر نسبت به ویتنام در رده چهارم قرار گرفت. تیم ملی ایران ب نیز با 5 امتیاز در رده ششم ایستاده است.

مسابقات شطرنج استاندارد جام ملت های آسیا امروز سه شنبه با انجام دور هفتم رقابت ها در بخش مردان و دور پنجم مسابقات بانوان از ساعت 15 ادامه خواهد یافت.



نوشته شده در   چهارشنبه 7 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode