ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 خرداد 1393     |     کد : 72606

مجوز وزارت ارشاد دلیلی بر شرعی بودن یک آهنگ نیست

امام جمعه سراب گفت: مجوز وزارت ارشاد دلیلی بر شرعی بودن یک آهنگ نیست.


امام جمعه سراب:
مجوز وزارت ارشاد دلیلی بر شرعی بودن یک آهنگ نیست

امام جمعه سراب گفت: مجوز وزارت ارشاد دلیلی بر شرعی بودن یک آهنگ نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سراب اظهار کرد: طبق استفتایی که از مقام معظم رهبری صورت گرفته است مجوز ارشاد یا صدا و سیما برای پخش آهنگ‌های موسیقی به منزله شرعی بودن آنها نیست و حلال بودن آنها مشروط به رعایت مسائل شرعی است.

وی افزود: در بررسی شرعی بودن موسیقی سه مقوله شعر و کلمات، آهنگ و وسایل به کاررفته و نحوه خواندن آوازه خوان باید مدنظر قرار گیرند.

امام جمعه سراب با انتقاد از برخی مجالس آوازخوانی که همراه با غنا است، افزود: در روایات و احادیث مختلفی از غنا نهی شده و حتی هم ردیف با شراب ذکر شده است که جامعه اسلامی باید از آن دوری کند.

حجت‌الاسلام اکرمی با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و نیز سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر گفت: در آزادسازی خرمشهر کلیه معادلات نظامی و نقشه‌های عملیاتی دشمنان نقش بر آب شد و نمونه‌هایی از امدادهای غیبی در آن مشاهده شد.

امام جمعه سراب با بیان اینکه شر دشمنان به خود آنها باز خواهد گشت به ذکر مصادیقی از الطاف الهی اشاره کرد و افزود: آزادسازی خرمشهر در شرایطی روی داد که کشور در شرایط بسیار بحرانی قرار داشت و امکانات ناچیزی وجود داشت.

خطیب جمعه سراب یادآور شد: جنگ تحمیلی و مقاومت جانانه ملت ایران خط بطلانی بر تهاجم نظامی دشمنان کشید.

امام جمعه سراب جنگ فعلی با دشمنان را در عرصه فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: عمل کردن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی راه چاره کشور در نبرد اقتصادی با دشمنان و فائق امدن بر تحریم هاست.

رییس شورای فرهنگی سراب به روز نسیم مهر و حمایت از خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و خواستار کمک به خانواده‌های زندانیان شد.

وی بر گسترش فرهنگ صلح و سازش تاکید کرد و افزود: عفو و بخشش بر انتقام برتری دارد و همه ریش سفیدان و افراد با نفوذ برای صلح و سازش فعالیت داشته باشند.

امام جمعه سراب مبعث رسول خدا حضرت محمد(ص) را لطف بزرگ الهی بر بشریت دانست و افزود: برکت پیامبر خدا و قرآن کریم تا ابد در جهان باقی خواهد بود.

حجت‌الاسلام اکرمی با قدردانی از گروه مذاکره کننده ایرانی و وزیر خارجه گفت: اقتدار و ایستادگی ایران اسلامی عقب نشینی دشمنان را رقم خواهد زد.

امام جمعه سراب به ابلاغ سیاست‌های جمعیت از طرف مقام معظم رهبر اشاره کرد و گفت: افزایش جمعیت امروز یک ضرورت اجتناب ناپذیر در کشور است.

امام جمعه سراب با انتقاد شدید از گروه ورزشی بانوان اعزامی به خارج از کشور گفت: متاسفانه اخیرا شنیده شده که مربی مرد برای تیم ورزشی تعیین شده است.


نوشته شده در   جمعه 2 خرداد 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode