ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393     |     کد : 72238

امام جمعه عجب شیر: مذاکرات هسته ای صحنه دفاع از استقلال کشور است

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه مذاکرات هسته ای تیم ایرانی با گروه 1+5 سیر تکاملی را طی می کند، گفت: این مذاکرات صحنه دفاع از استقلال کشور است.

امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه مذاکرات هسته ای تیم ایرانی با گروه 1+5 سیر تکاملی را طی می کند، گفت: این مذاکرات صحنه دفاع از استقلال کشور است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه روند مذاکرات هسته ای با اشرافیت کامل رهبر معظم انقلاب در جریان است، افزود: اشرافیت معظم له موجب به حداقل رسیدن دغدغه های موجود در این روند می شود.

وی با اشاره به حساسیت این دور از مذاکرات با 1+5 ، بر ضرورت مقاومت تیم ایرانی در برابر زیاده خواهی های آمریکا تاکید کرد.

خطیب جمعه عجب شیر با بیان اینکه کشورهای طرف مذاکره تاکنون موفق به جلب اعتماد جمهوری اسلامی نشده اند، ادامه داد: این کشورها همواره با خوی استکباری خود در صدد برآورده کردن منافع خود هستند.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به لزوم هوشیاری تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکره با کشورهای 1+5 یادآوری کرد: تیم مذاکره کننده ایرانی باید در این مذاکرات ظرافت، تدبیر و اقتدار خود را حفظ کند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار از نمایشگاه هوا و فضا گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی نباید بگذارد موشک های دفاعی ایران در دستور کار مذاکرات هسته ای قرار گیرد و کشورهای مذاکره کننده، جریان مذاکره ها را به انحراف بکشانند.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به روز بهره وری و بهینه سازی، خواستار رعایت الگوی مصرف از سوی همه اقشار جامعه شد و ادامه داد: تک تک افراد جامعه در جلوگیری از هدرروی و مصرف بهینه آب مسوول هستند.

حجت الاسلام شربیانی خاطرنشان کرد: اگر همه خود را ملزم به استفاده صحیح از آب در همه امور کنند، با مشکل کمبود آب مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به ایده ایران اسلامی مبنی بر عدم کاربرد راه حل نظامی در مساله سوریه گفت: با وجود هجمه غربی ها علیه حکومت بشار اسد و سوریه، ارتش این کشور به پیروزی های خوبی دست یافته و کشورها به ایده جمهوری اسلامی مبنی بر برگزاری انتخابات و استفاده از روش صلح آمیز برای برون رفت از مشکلات این کشور، اذعان کرده اند.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به آزاد سازی حدود 90 درصد از مناطق اشغال شده سوریه توسط ارتش این کشور افزود: آمریکا با مشاهده شکست تروریست ها و مخالفان حکومت سوریه باید دست از حمایت از تروریست ها بردارد.


نوشته شده در   جمعه 26 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode