ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393     |     کد : 72236

امام جمعه هشترود: اقتدار تیم ایرانی در مذاکره با 5+1 نشانگر ابهت ایران اسلامی است

امام جمعه هشترود گفت: اقتدار تیم ایرانی در مذاکره با گروه 5+1 نشانگر ابهت ایران اسلامی و حمایت مسوولان و مردم از این تیم است.

امام جمعه هشترود گفت: اقتدار تیم ایرانی در مذاکره با گروه 5+1 نشانگر ابهت ایران اسلامی و حمایت مسوولان و مردم از این تیم است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدسعید رشادی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه چهارمین دور مذاکرات هسته ای باید از سایر مذاکرات پرثمرتر باشد، افزود: هیات مذاکره کننده ایرانی باید در شناساندن اقتدار ایرانیان به جهانیان دقت کافی داشته باشند، چرا که ملت ایران همگی از این تیم دفاع و پشتیبانی می کنند.

وی اظهارکرد: در مذاکرات قبلی گروه 5+1 با مشاهده اینکه هدف ایران شفاف سازی در خصوص فعالیت های صلح آمیز هسته ای بوده نه تشنج، در این زمینه سکوت اختیار کرد.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: مذاکره کنندگان نمی توانند هیچ اتهامی به ایران بزنند، زیرا دیگر ابهامی دراین مساله وجود ندارد.

حجت الاسلام رشادی یادآوری کرد: اکنون دنیا متوجه شده که ایران کشوری قدرتمند در منطقه بوده و به هیچ کشوری باج نمی دهد.

وی گفت: آمریکا به خاطر اینکه بازیچه رژیم صهیونیستی است، نمی تواند دست از تحریم های اعمال شده علیه کشور بردارد، زیرا اختیارش دست صهیونیست هاست.

امام جمعه هشترود همچنین با اشاره به حوادث اوکراین ادامه داد: میدان داری شرق و غرب در این کشور با هدف ایجاد پایگاه در آن باعث شده مردم آواره شوند.

حجت الاسلام رشادی یادآوری کرد: کشور ما متکی به ملت بوده و به هیچ کشوری متکی نیست و با هر کشور و یا شخصی که قصد تعرض و اغتشاش در ایران اسلامی داشته باشد، با جدیت برخورد خواهد کرد.

وی خواستار تجهیز برخی ادارات این شهرستان بویژه راه و شهرسازی و هلال احمر به امکانات امدادی و کمک رسانی شد.


نوشته شده در   جمعه 26 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode