ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 26 فروردين 1389     |     کد : 7181

تهيه كتاب معرفي استان آذربايجان شرقي به 8 زبان زنده دنيا

دبير كميته گردشگري آذربايجان شرقي گفت: كتاب معرفي استان آذربايجان شرقي به هشت زبان زنده دنيا توسط اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در دست تهيه است...

دبير كميته گردشگري آذربايجان شرقي گفت: كتاب معرفي استان آذربايجان شرقي به هشت زبان زنده دنيا توسط اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در دست تهيه است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان آذربايجان شرقي، تراب محمدي امروز اظهار داشت: تهيه فيلم‌هاي شناسايي جاذبه‌هاي گردشگري استان و تهيه كتاب معرفي استان به هشت زبان زنده دنيا در دست اقدام است.
اين مقام مسئول در سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي ادامه داد: ما در حوزه تبليغات چاپ كتاب نفيس آذربايجان را در دست اجرا داريم كه تاكنون در استان چاپ نشده است.
محمدي با تاكيد بر اينكه قصد داريم در تمام نمايشگاه‌هاي گردشگري و صنايع دستي شركت كنيم، افزود: با هماهنگي سازمان مركزي يك نمايشگاه بين‌المللي، گردشگري و صنايع دستي در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان در شهريور ماه امسال اجرا مي‌شود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي آذربايجان شرقي گفت: همچنين در نظر داريم كه با هدف معرفي جاذبه‌هاي استان در نمايشگاه‌هاي بين‌المللي گردشگري و صنايع دستي شركت كنيم.
محمدي همچنين اظهار داشت: كتابچه «ارمغان همت» دستاورد فعاليت ستاد دائمي تسهيلات سفر آذربايجان شرقي پس از اتمام سفرهاي نوروزي هموطنان، تهيه و منتشر شد.
وي گفت: در مدت تعطيلات نوروز و همزمان با سفرهاي نوروزي، اقدامات گسترده‌اي از سوي اعضاي ستاد در استان كه از نهادها و سازمان‌هاي مرتبط با امر گردشگري بودند، انجام گرفت.
محمدي افزود: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي به عنوان دبيرخانه اين ستاد اقدامات مربوط به گردآوري و تهيه و تنظيم اين اقدامات را برعهده داشت و دستاورد اين فعاليت‌ها را در كتابي با عنوان ارمان همت منتشر كرد.
دبير ستاد دائمي تسهيلات سفر آذربايجان شرقي در مورد اين كتاب تصريح كرد: «ارمغان همت» نشاندهنده بخش كوچكي از تلاش فعالان ستاد در استان است كه به همراه مقدمه‌هايي از مقام معظم رهبري، رياست جمهوري و رياست سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور و مقامات استاني بيانگر تلاشي منسجم و هدفمند است.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، شرح وظايف بخش‌هاي ستاد و اقدامات آنها در راستاي تحقق اهداف پيش‌بيني شده، معرفي برخي از اقدامات شاخص، ارائه آمارهاي ستاد در نوروز امسال و مقايسه آن با سال گذشته همچنين چشم‌انداز پوشش رسانه‌اي را از ديگر بخش‌هاي «ارمغان همت» عنوان كرد.
محمدي در ادامه از تمام اعضاي ستاد، اصحاب رسانه و مردم استان به دليل هماهنگي و همكاري صادقانه در خدمت‌رساني به مسافران و گردشگران نوروزي تشكر كرد. 


نوشته شده در   پنجشنبه 26 فروردين 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode