ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393     |     کد : 71388

فعاليت 12 كارگروه تخصصي در حوزه هنري آذربايجان شرقي/ توجه ویژه به تولیدات فرهنگی و هنری شهرستان ها

رئيس حوزه هنري استان آذربايجان شرقي گفت: امسال 12 کارگروه تخصصی در حوزه هنری استان به فعالیت خواهند پرداخت.

رئيس حوزه هنري استان آذربايجان شرقي گفت: امسال 12 کارگروه تخصصی در حوزه هنری استان به فعالیت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ميلاني چهارشنبه با اشاره به برگزاری نخستين نشست مسوولان كارگروه هاي تخصصي حوزه هنري آذربایجان شرقی در سال 93 اظهار داشت: 12 كارگروه تخصصي تصوير سازي، كاريكاتور، عكاسي، طراحي و نقاشي، موسيقي، فيلم نامه نويسي، تدوين، طنز، شعر، داستان، ادبيات پايداري و هنرهاي قرآني در سال جاري فعاليت خواهند كرد.

ميلاني در ادامه با بيان اينكه اين جلسات به طور رسمي با اين نشست آغاز مي شود، ‌اظهار داشت: رويكرد حوزه هنري براي سال 93 توليد محور بودن است لذا باید این كارگروه ها تمام تلاش خود را جهت توليد آثار ارزشي و فاخر به كار گيرند.

وي افزود: نگاه حوزه هنري آذربايجان شرقي به كارگروه ها نگاهي رفيع و بنيادين است و مسئولان این كارگروه ها بايستي كادرسازي فرهنگي را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند.

ميلاني با بيان اينكه با زبان هنر مي توان آسيب هاي اجتماعي را كاهش داد، اضافه کرد: بر اين اساس هنرمندان وظايف خطيري بر عهده دارند و بايد بتوانند با استفاده از آموزه هاي قرآني راهكارهاي برون رفت از مشكلات را به جامعه ارايه دهند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود توجه به حوزه های شهرستانی را از ديگر برنامه هاي محوري حوزه هنري استان براي سال جاري عنوان كرد و گفت: حوزه هنری در رویکرد جدید بنا دارد فعالیت های فرهنگی و هنری خود را غیر از تبریز در شهرستان ها نیز برگزار کند و به نوعی شهرستان‌های استان  را تحت پوشش فعالیت های هنری خود قرار دهد.

ميلاني هدف از این اقدام را کشف و جذب استعداد های درخشان در شهرستان ها عنوان نمود و افزود: بدون شک در شهرستان های استان آذربایجان شرقی استعداد های نهفته ای وجود دارد که می توان با کشف، شناسایی و هدایت آنها هنر این مرز و بوم را ماندگارتر کرد


نوشته شده در   چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode