ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 ارديبهشت 1393     |     کد : 71106

روادید ندادن آمریکا به سفیر ایران در سازمان ملل پایبند نبودن آنان به قوانین بین المللی را نشان داد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: روادید ندادن آمریکا به ابوطالبی به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل پایبند نبودن آنان به قوانین بین المللی را به طور کامل نشان داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: روادید ندادن آمریکا به ابوطالبی به عنوان سفیر ایران در سازمان ملل پایبند نبودن آنان به قوانین بین المللی را به طور کامل نشان داد.


آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: هیات مذاکره کننده، وزارت امورخارجه و دولت باید در مقابل این اقدام مضحک امریکا و در مذاکرات انعطاف از خود نشان ندهند و لازم است در خصوص مذاکرات هسته ای از مواضع به حق جمهوری اسلامی عقب نشینی نکنند.

امام جمعه تبریز همچنین روادید ندادن آمریکا به سفیر ایران را از دیگر توطئه های آمریکا بر ضد ایران عنوان کرد و گفت: در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب آمریکا در صدد توطئه چینی علیه انقلاب بوده که با عنایت خداوند خنثی شده است.

آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به سالگرد حمله نظامی و شکست آمریکا در طبس اظهار کرد: حمله نظامی آمریکا به طبس یکی دیگر ازاین توطئه ها بود که با معجزه الهی خنثی و با شکست روبرو شد و مشهورترین چهره های سیاسی آمریکا نیز به این موضوع اعتراف کردند.

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی همچنین بااشاره به قانون هددفمندی یارانه ها و اجرای مرحله دوم آن گفت: صرف اجرای این قانون خوب است، ولی با اشکالاتی درکیفیت و اجرا روبرو بوده که باید در کنار اشکالات سبد کالا رفع شود.

آیت الله مجتهدشبستری اظهارکرد: درفراخوان انصراف از دریافت نقدی یارانه ها که با تبلیغات خوبی هم همراه بود و باید متمکنین و بی نیازها انصراف می دادند، تعداد انصراف دهندگان یارانه ها در حد انتظار نبود و اقلیت انصراف دادند.

وی همچنین با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها و تغییرات در قیمت فرآورده های سوختی از مردم خواست با صرفه جویی در مصرف سوخت، کالاهای اساسی، انرژی، آب، گاز و برق مسوولان را یاری کنند.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین متقابلا از دولت خواست در این شرایط که بیشتر مردم در شرایط حساس و مشکلات اقتصادی و بیکاری بازار را کنترل کرده و با محتکران، گرانفروشان و متخلفان مبارزه کنند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به ارتحال عالم ربانی آیت الله مسلم ملکوتی امام جمعه سابق تبریز، اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب انقلاب نیز در این خصوص پیام تسلیت صادر فرمودند که از ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه سران سه قوه نیز به مناسبت ارتحال آیت الله ملکوتی پیام های جداگانه تسلیت منتشر کردند، گفت: این فقیه و مجاهد بزرگوار در فقه، اصول، فلسفه و کلام عالم متبحر بود که سال ها نزد علما و استادان بزرگی همچون آیت الله خویی، حکیم و امام راحل به کسب دانش پرداخت.

وی با بیان اینکه ارتحال این عالم ربانی ضایعه جبران ناپذیری است، از خداوند متعال علو درجات و محشور شدن با پیامبر خدا (ص) را خواستار شد و افزود: آیت الله ملکوتی سال ها در خدمت امام (ره) و در مسیر اسلام حرکت کرد و همواره در خدمت مردم بود.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با تاکید بر حفظ حجاب در جامعه به عنوان نماد جامعه اسلامی، گفت: بی حجابی و بدحجابی باید ریشه کن شود تا نماد دینی خود را نشان دهد.


نوشته شده در   جمعه 5 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode