ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393     |     کد : 70962

تراکتورسازی ایران – لخویا قطر؛ فرصتی برای خودنمایی ذخیره ها/ روز وداع هواداران با تونی

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در شرایطی امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از تیم لخویای قطر پذیرایی می کند که شکست دو تیم در بازی های هفته قبل خود ...

تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در شرایطی امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز از تیم لخویای قطر پذیرایی می کند که شکست دو تیم در بازی های هفته قبل خود برابر حریفان، به دیدار رو در روی هفته آخر دو تیم جنبه تشریفاتی داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه شنبه) آغاز می شود و طی آن در یکی از دو بازی گروه C این مسابقات تیم تراکتورسازی ایران در خانه پذیرای تیم لخویای قطر است.

این دیدار به واسطه اینکه هر دو تیم هفته قبل مقابل حریفان خود شکست خوردند، هم برای تراکتورسازی و هم برای لخویا تشریفاتی است و هر نتیجه ای در این بازی رخ دهد، در سرنوشت دو تیم تاثیرگذار نخواهد بود و با پیروزی تیم لخویا تنها جایگاه سوم و چهارمی دو تیم با یکدیگر عوض خواهد شد.

اما تیم تراکتورسازی در این بازی در غیاب حامد لک و کریم انصاری ‌فرد (به دلیل حضور در اردوی تیم ملی) و میلاد فخرالدینی (به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی) برابر تیم لخویا به میدان خواهد رفت و از طرفی با توجه به بی اهمیت بودن این دیدار، احتمال دارد که بازیکنان اغلب ذخیره دو تیم در این دیدار به میدان بروند و پیش بینی می شود ترکیبی متفاوت از تیم تراکتورسازی در بازی با لخویا دیده شود.

تیم تراکتورسازی هم اکنون با 5 امتیاز در مکان سوم و لخویا با 4 امتیاز در انتهای گروه قرار دارد. در این گروه تیم های العین امارات و الاتحاد عربستان به ترتیب با 10 و 9 امتیاز در رده های اول و دوم ایستاده و صعود خود به مرحله بعدی را یک هفته زودتر از اتمام مرحله گروهی قطعی کرده اند.

العین و الاتحاد نیز همزمان با دیدار تراکتورسازی و لخویا در امارات به مصاف هم خواهند رفت که نتیجه آن بازی هم فقط می تواند در تعیین تیم صدرنشین گروه تاثیرگذار باشد.

در بازی های هفته گذشته گروه C تیم تراکتورسازی در حالیکه از اواسط نیمه اول میلاد فخرالدینی را اخراج شده دید و تا پایان بازی برابر میزبان خود 10 نفره بازی کرد، دو بر صفر به الاتحاد باخت تا با توجه به شکست سنگین پنج بر صفر تیم لخویا برابر العین، در فاصله یک هفته مانده به انتهای مرحله گروهی حذف تراکتورسازی و لخویا قطعی شود.

با نتایجی که هفته گذشته در گروه C رقم خورد، موجب شد تا دیدارهای هفته ششم چهار تیم حاضر در این گروه حساسیت چندانی نداشته باشد و هر دو بازی جنبه تشریفاتی به خود بگیرند.

با این حال تراکتورسازی که فصل گذشته با ایستادن در رده چهارم گروه به کار خود در این رقابت ها پایان داده بود، در فصل جاری می تواند حتی با یک تساوی برابر لخویا جایگاه سومی اش را در جدول حفظ کرده و وداعی آبرومندانه تر با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2014-2013 داشته باشد.

از طرفی تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرده که دیدار با لخویا آخرین حضور او در تیم این تیم است و او قصد دارد پس از آخرین بازی این فصل تراکتورسازی، از جمع سرخپوشان جدا شود. پیروزی در بازی با لخویا قطر می تواند خداحافظی تونی با هواداران تراکتورسازی را به یاد ماندنی تر کند.

دیدار دو تیم تراکتورسازی و لخویا را تیم داوری از چین قضاوت خواهد کرد و کمیل تاکبایف از قرقیزستان ناظر بازی و میشل هانانیا از فلسطین ناظری داوری این بازی هستند.

دیدار تیم های تراکتورسازی ایران و لخویا قطر از چارچوب بازی های هفته ششم و پایانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 روز سه شنبه دوم اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به انجام خواهد رسید.

دیدار رفت دو تیم در قطر با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

-----------------------------

گزارش از: محمود نصیرپور


نوشته شده در   سه شنبه 2 ارديبهشت 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode