ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 فروردين 1393     |     کد : 70653

ایستادگی در برابر زورگویی‌های دشمنان راه نجات کشور است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نعمت‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند که در حسینیه امام خمینی (ره) مسجد جامعه مرند...

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نعمت‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند که در حسینیه امام خمینی (ره) مسجد جامعه مرند با اشاره به دشمنی استکبار علیه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آمریکا هر روز به گونه‌ای با ایران دشمنی می‌کند، اما همه توطئه‌های این کشور علیه ملت ایران، به مدد کمک‌های غیبی الهی  و هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و حضور به موقع در صحنه‌های حساس انقلاب با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری نقش بر آب شده است.

وی ادامه داد: روز 29 فروردین هر سال یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی است و نیروهای ارتش کشورمان برای پایداری و حفظ انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیده‌اند.

خطیب جمعه مرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش، خاطرنشان کرد: گروهک‌ها در اول انقلاب می‌خواستند که ارتش را از بین ببرند، اما امام راحل خواست که ارتش پایدار و سربلند بماند و ما به عینه در دوران هشت سال دفاع مقدس ایثار و فداکاری‌های ارتش و سپاه و بسیج را دیدیم که تا آخرین نفس با دشمن تا بن دندان مسلح با اتکا به نیروی ایمان به خداوند و رهبری به پیروزی دست یافتیم.

نعمت‌زاده تصریح کرد: ارتش با قهرمانی‌هایش به ما آموخت که باید دست اجنبی از کشور کوتاه شود و اداره کشور زیر پرچم علوی و امام زمان (عج) و تحت ولایت و با رهبری‌های مقام معظم رهبری ادامه یابد.

وی، سالروز ولادت همزمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی با ولادت یگانه دخت پیامبر گرامی اسلام(ص) و روز زن و روز مادر در مورد شخصیت زندگانی و آئین همسرداری حضرت فاطمه زهرا (س) مطالبی را بیان کرد و افزود: متأسفانه امروزه پایه‌های برخی خانواده‌ها به سوی ترویج فرهنگ مبتذل غربی می‌رود.

خطیب جمعه مرند عنوان کرد:  بیشتر زنان و دختران در بیرون از کانون گرم خانواده با مردان نامحرم در یک اداره و یا بخش خصوصی به بهانه مشغول به کار شدن از تربیت اصلی فرزندان خود غافل می‌مانند؛ این در حالی است که تربیت فرزندان بر عهده پدر و مادر و تحویل آن به جامعه به عنوان یک فرد سالم است.

نعمت‌زاده با اشاره به دوم اردیبهشت فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران در سال 58 به فرمان حضرت امام، بیان داشت: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و در عمر 35 ساله خود کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی اضافه کرد: کارنامه سپاه در کشور، کارنامه دفاع و رشد و پیشرفت در سازندگی و بالندگی کارنامه مجاهدت و مقاومت و کارنامه افتخار و اقتدار ملت است.

خطیب جمعه مرند با بیان اینکه امروز سپاه و ارتش همچون ملت انقلابی ایران به این نتیجه رسیده‌اند که راه نجات از شر دشمن تسلیم شدن و عقب‌نشینی کردن نیست، تأکید کرد: همه معتقدند تنها راه نجات، مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های آنان است.

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی سپاه، ارتش، نیروهای نظامی، انتظامی و قوای مسلح، امنیت‌بخشی به مردم است و امنیت رکن اصلی حیات و ثبات کشور و ملت است.

وی ابراز داشت: ارتش در سه دهه گذشته آزمون خود را در همه مراحل به ویژه در دوران دفاع مقدس با موفقیت و سربلندی داده و اقتدار خود را روز به روز مضاعف کرده است؛ به گونه‌ای که دشمن فکر هرگونه خطا و تجاوز را در سر نپروراند.

خطیب جمعه مرند عنوان داشت: امروز ارتش مقتدر ایران اسلامی برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور به عنوان قدرتی بازدارنده و با خودباوری و خوداتکایی با فرمانبری از فرماندهی معظم کل قوا، در دل بدخواهان ملت هراس افکنده است.

نعمت‌زاده همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و ولادت سلاله پاکش حضرت امام خمینی، گفت: در سال پنجم بعثت این عطیه الهی و آسمانی و حوراء انسیه به پیامبر اکرم (ص) ارزانی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه به همین مناسبت ولادت با سعادت یگانه دختر پیامبر گرامی اسلام و تقارن آن با ولادت فرزند پاک و معمار انقلاب حضرت امام (ره)، این روز، روز مادر و بزرگداشت منزلت زن مسلمان نامگذاری شده است، متذکر شد: زنان و بانوان مسلمان، سیره عملی و اخلاقی و عبادی آن حضرت را سرمشق زندگی خود قرار دهند و هویت از دست رفته زن را در این عصر غفلت و ظلمت بازیابند.


نوشته شده در   جمعه 29 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode