ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 فروردين 1393     |     کد : 70650

قطعنامه اتحادیه اروپا مصداق روشن دخالت در امور داخلی کشورهاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قطعنامه جدید اتحادیه اروپا علیه ایران، مصداق روشن دخالت در امور داخلی کشورهاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قطعنامه جدید اتحادیه اروپا علیه ایران، مصداق روشن دخالت در امور داخلی کشورهاست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهدشبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: اتحادیه اروپا با صدور قطعنامه مسخره و شرم آور، نشان داد که همواره در امور داخلی کشورها دخالت می کند؛ که با این حال مردم ایران ضمن محکوم کردن این رفتار خصم آمیز دشمنان جمهوری اسلامی، اعلام می کنند از مسیر قرآن و ولایت با یاوه گویی کفار کنار نخواهند رفت.

وی افزود: جای تعجب و تأثر دارد که غربی ها روش پیشین خود را در مقابل جمهوری اسلامی پیگیری می کنند؛ به طوری که از سویی اعلام می کنند مایل به مذاکره هستند و از سوی دیگر نیز انگلیس دایره تحریم ها را توسعه می دهد.

آیت الله مجتهدشبستری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انرژی هسته ای اظهار داشت: مهم ترین دستاورد پیشرفت هسته ای در کنار فواید پزشکی، بهداشتی و اقتصادی برای جمهوری اسلامی، تقویت اعتماد بنفس ملی است.

وی در ادامه با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان در کمین نشسته و برخی از دوستان ناآگاه از انحلال ارتش دم می زدنند که در فضای جامعه جو تاریک و مبهمی ایجاد شده بود که در این شرایط امام بصیر و آگاه با یک پیام تاریخی با سه بند، 29 فرودین را روز ارتش اعلام کردند.

امام جمعه تبریز همچنین ادامه داد: امروز ارتش و سپاه پاسداران، دو سازمان نظامی دوشادوش همدیگر با فرماندهی واحد زیر پرچم جمهوری اسلامی خدمت می کنند و سربازان هر دو سازمان، سربازان قرآن هستند.

آیت الله شبستری در بخش دیگر سخنان خود به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر اشاره کرد و گفت: جوانانی که از این نعمت برخوردارند باید قدردان این نعمت باشند و همواره احترام آنان را حفظ کنند.

وی همچنین افزود: اسلام همواره بر نقش زنان در جامعه اشاره کرده و به آنان حق فعالیت های اجتماعی در چارچوب حجاب و عفاف را داده است.


نوشته شده در   جمعه 29 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode