ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 فروردين 1393     |     کد : 70279

افراد متمکن باید دولت را در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها کمک کنند

امام جمعه عجب شیر گفت: افراد متمکن و بی نیاز باید دولت را در خدمت رسانی به مردم نیازمند و محروم و اجرای بهتر قانون هدفمندی یارانه ها کمک کنند.

امام جمعه عجب شیر گفت: افراد متمکن و بی نیاز باید دولت را در خدمت رسانی به مردم نیازمند و محروم و اجرای بهتر قانون هدفمندی یارانه ها کمک کنند.


حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: همه باید دولت را در اجرای برنامه هایی که برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تدارک دیده است، یاری دهند.

وی با اشاره به ثبت نام مرحله جدید دریافت یارانه نقدی، اظهار کرد: شایسته است کسانی که بی نیاز بوده و افرادی که دارای درآمد مکفی هستند و در برخی موارد درآمد ماهیانه آن ها معادل درآمد یک سال افراد بی بضاعت می شود، از دریافت یارانه انصراف دهند تا دولت برای رفع محرومیت و تقویت اقتصاد کشور دست بازتری داشته باشد.

خطیب جمعه عجب شیر ادامه داد: با وجود این که دولت تمام زیرساخت های لازم را برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها پیش بینی کرده است، مردم در اجرای این مرحله دارای نقش بسزایی هستند.

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، اقدامی مهم است، یادآوری کرد: اجرای بهتر این طرح، نیازمند یاری مردم بوده زیرا دولت به تنهایی نمی تواند بار سنگین آن را بردوش بکشد.

وی گفت: مبالغی که از انصراف عده ای از افراد جامعه در این طرح ذخیره می شود، طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه های مهمی مانند بهداشت، تولید، اشتغال و محیط زیست سرمایه گذاری می شود.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: 29 فروردین روز رزمایش فرزندان این مرز و بوم است و مردم باید با حضور باشکوه خود در مراسم رژه، زمینه دلگرمی بیشتر آنان را فراهم کنند.

حجت الاسلام شربیانی با تاکید بر حضور مردم و مسوولان در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی، افزود: ارتش ما، نیروی بالنده و خستگی ناپذیر برای دفاع از انقلاب و آرمان های آن است.


نوشته شده در   جمعه 22 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode