ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1393     |     کد : 69909

حکومت فرهنگ اصیل اسلامی در کشور نفوذ پذیری دشمنان بر ارزش های اسلامی را سد می کند

امام جمعه بستان آباد گفت: حکومت فرهنگ اصیل اسلامی در کشور نفوذ پذیری دشمنان بر ارزش های اسلامی را سد می کند.

امام جمعه بستان آباد گفت: حکومت فرهنگ اصیل اسلامی در کشور نفوذ پذیری دشمنان بر ارزش های اسلامی را سد می کند.

حجت الاسلام سید رضا رضوی در خطبه های نماز جمعه این شهربا اشاره به منویات رهبری در آغاز سال جدید افزود: حکومت فرهنگ اصیل اسلامی در کشور نفوذ پذیری دشمنان بر ارزش های اسلامی را سد می کند.


وی با اشاره به دستاوردهای مهم کشور درعرصه های بین المللی و امنیت و آسایش و استقلال و عزت و اقتدار گفت: خوشبختانه این همه دستاوردها به برکت فرهنگ اسلام و اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی گفت: فرهنگ از اقتصاد مهم است چون اگر در کشور فرهنگ جایگاه واقعی خود را پیدا کند به طور قطع پیشرفت در تمام عرصه های اقتصادی و سیاسی و نظامی به دست خواهد آمد.

وی کار و تلاش و غیرت را از شاخصه های اصیل فرهنگی کشور عنوان کرد و افزود: رتبه 15 علمی و ساخت بیش از 600 سد در کشور و وجود بیش از چهار میلیون دانشجو و 10 میلیون فارغ التحصیل در رشته های برتر علمی در سایه فرهنگ اصیل اسلامی بوده است.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و لزوم الگو پذیری بانوان کشور از ایشان افزود: حضرت فاطمه نمونه بارز ولایتمداری و استاد معرفت و انسانیت و صداقت و امانت داری بوده که بارها مورد تکریم پیامبر اسلام قرار گرفته است.

وی گفت: اگر بخواهیم در دنیا و اخرت به سعادت برسیم باید در مسیر حرکت فاطمه (س) قدم برداریم و از ایشان کمک بخواهیم.

وی با اشاره به شهادت آیت الله سید محمد باقر صدر و خواهر دانشمند وی خانم بنت الهدی توسط رژیم صدام و شهادت صیاد شیرازی و شهید مرتضی آوینی یاد و خاطره آنها را گرامی داشت و از آنها سرمایه های فرهنگی و معنوی یاد کرد و افزود: دشمن امروز فرهنگ شهادت و ایثار ما را نشانه رفته و فهمیده که ما هر چی داریم از این فرهنگ است.


نوشته شده در   شنبه 16 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode