ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 29 آذر 1404
شنبه 29 آذر 1404
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 فروردين 1393     |     کد : 69631

آموزش نقش عمده در ارتقای کیفیت خدمات گردشگری آذربایجان شرقی دارد

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: آموزش نقش عمده ای در ارتقای کیفیت خدمات گردشگری آذربایجان شرقی داشته است.

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: آموزش نقش عمده ای در ارتقای کیفیت خدمات گردشگری آذربایجان شرقی داشته است.


مرادی فر با ابراز رضایت از عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای این استان اظهار کرد: در آذربایجان شرقی یکهزار و 200 نفر از اعضای ستاد هماهنگی سفر آموزش دیده اند که این موضوع نقش مهمی در ارتقای کیفیت ارایه خدمات گردشگری ایفا کرده است.

وی بهبود وضع مراکز اقامتی و افزایش ظرفیت هتل ها، برگزاری نمایشگاه های مختلف صنایع دستی، معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی در قالب های مختلف را از دیگر نقاط قوت بخش گردشگری استان برشمرد.

مرادی فر همکاری دستگاه ها و نهادهای مرتبط با امور گردشگری مانند شهرداری تبریز، معاونت عمرانی استانداری ، صدا و سیما ، هلال احمر ، راه آهن ، فرودگاه و پایانه های مسافربری را نیز مناسب دانست و گفت: یکی از مهمترین موفقیت های آذربایجان شرقی حذف موازی کاری در موضوع گردشگری است.

وی افزود: در واقع ادارات همسو و برای افزایش کیفیت و تنوع خدمات حرکت می کنند.

وی اقدامات مبتکرانه برای راه اندازی اتوبوس های گردشگری در تبریز و استقرار تاکسی های از من بپرس در نقاط پرتردد شهر برای راهنمایی گردشگران را نیز از جمله برنامه هایی عنوان کرد که می تواند برای سایر شهرها و استان ها نیز الگو باشد.


نوشته شده در   يکشنبه 10 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode