مرادی فر با ابراز رضایت از عملکرد ستاد تسهیلات سفرهای این استان اظهار کرد: در آذربایجان شرقی یکهزار و 200 نفر از اعضای ستاد هماهنگی سفر آموزش دیده اند که این موضوع نقش مهمی در ارتقای کیفیت ارایه خدمات گردشگری ایفا کرده است.
وی بهبود وضع مراکز اقامتی و افزایش ظرفیت هتل ها، برگزاری نمایشگاه های مختلف صنایع دستی، معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی در قالب های مختلف را از دیگر نقاط قوت بخش گردشگری استان برشمرد.
مرادی فر همکاری دستگاه ها و نهادهای مرتبط با امور گردشگری مانند شهرداری تبریز، معاونت عمرانی استانداری ، صدا و سیما ، هلال احمر ، راه آهن ، فرودگاه و پایانه های مسافربری را نیز مناسب دانست و گفت: یکی از مهمترین موفقیت های آذربایجان شرقی حذف موازی کاری در موضوع گردشگری است.
وی افزود: در واقع ادارات همسو و برای افزایش کیفیت و تنوع خدمات حرکت می کنند.
وی اقدامات مبتکرانه برای راه اندازی اتوبوس های گردشگری در تبریز و استقرار تاکسی های از من بپرس در نقاط پرتردد شهر برای راهنمایی گردشگران را نیز از جمله برنامه هایی عنوان کرد که می تواند برای سایر شهرها و استان ها نیز الگو باشد.