ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 فروردين 1393     |     کد : 69599

اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی دو مقوله مهم در توسعه کشور هستند

امام جمعه سراب با تاکید بر تحقق شعار سال جدید گفت: اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی دو مقوله مهم و کلیدی در توسعه کشور هستند.

امام جمعه سراب با تاکید بر تحقق شعار سال جدید گفت: اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی دو مقوله مهم و کلیدی در توسعه کشور هستند.


حجت الاسلام علی اکبر اکرمی در خطبه های نماز جمعه سراب پرهیز از اسراف، اصلاح الگوی مصرف و تغییر در سبک زندگی مردم را از مولفه های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی با تاکید بر رعایت انصاف و عدالت در جامعه اسلامی افزود: حذف پاداش های غیر متعارف دولتی، اجتناب از برگزاری میهمانی های تجملاتی، همایش های غیر ضروری دولتی و همایش های زاید موجب جلوگیری از ریخت و پاش های بیهوده در جامعه می شود.

امام جمعه سراب با بیان اینکه رسیدن به نقطه ایده آل در اقتصاد مقاومتی وحدت مردم و دولت را می طلبد، گفت: مردم باید از خرید و مصرف کالاهای خارجی دوری کرده و استفاده از کالای ایرانی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اصلاح و تحول در زیر ساخت های فرهنگی خواستار تقویت برنامه های دینی و اسلامی شد و افزود: مدیران نهادهای فرهنگی و مردم باید با مدیریت جهادی و عزم ملی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

امام جمعه سراب با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: مشروعیت نظام بر پایه ولایت فقیه در این روز تجلی و عینیت یافته است.

وی افزود: 12فروردین روز تجلی شکست سیاست استعماری جدایی دین از سیاست و در مقابل پیوند مقدس اسلامیت و جمهوریت است.

اکرمی همچنین با اشاره به 13 فروردین، روز طبیعت گفت: ما باید با طبیعت دوست بوده و در جهت حفظ و پاکی آن تلاش کنیم.

امام جمعه سراب با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: رعایت احترام و حرمت ام الائمه در ایام تعطیلات نوروز بر همگان واجب و ضروری است.


نوشته شده در   شنبه 9 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode