ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 12 شهريور 1403
دوشنبه 12 شهريور 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 فروردين 1393     |     کد : 69573

شكست تراكتورسازان در اولين ديدار سال 93

تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در هفته ي بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر، مقابل فولاد خوزستان تن به شكست داد.


تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در هفته ي بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر، مقابل فولاد خوزستان تن به شكست داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه ي آذربايجان شرقي، در چارچوب هفته ي بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، تيم تراكتورسازي تبريز از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) همزمان با ساير بازي ها،‌ در اهواز به مصاف فولاد اين شهر رفت.

تراكتورسازان بازي را خوب آغاز كردند و توانستند در همان ابتداي كار و در دقيقه ي 9،‌ توسط كريم انصاريفرد به گل برسند و موجي از شادي، كاروان سرخپوشان تبريزي را در اهواز فرا بگيرد.

اما اين گل، نتوانست براي تراكتورسازان باقي بماند و فولاد خوزستان در دقيقه ي 33، از روي نقطه ي پنالتي، موفق شد توسط مهدي بدرلو گل تساوي را به ثمر برساند و بار ديگر اين تيم در صدرجدول رقابت هاي ليگ ماندگار شود.

بازيكنان با تساوي يك بر يك راهي رختكن شدند؛ در نيمه ي دوم و در دقيقه 58 بازي، حامد لک پس از برخورد شديدي که با غلامرضا رضايي داشت، از ناحيه سر آسيب ديد و از بازي بيرون رفت و پس از چند دقيقه نشستن بر روي نيمکت، به بيمارستان منتقل شد تا درمان بيشتري روي وي صورت بگيرد .

اما در ادامه، باز هم تيم فولاد صاحب ضربه ي پنالتي شد و بار ديگر مهدي بدرلو توانست در دقيقه ي 73، گل پيروزي بخش اين تيم را وارد دروازه ي تراكتور كند و سرخپوشان تبريزي در اولين بازي خود در سال 1393، با نتيجه ي دو بر يك مغلوب حريف خود شود.

گفتني است فولاد با كسب سه امتياز حساس اين ديدار خانگي، يك گام ديگر به كسب عنوان قهرماني رقابت هاي اين فصل ليگ نزديك تر شد و با 54 امتياز،‌ جايگاه خود را در فاصله ي دو هفته مانده به پايان رقابت ها،‌ مستحكم تر كرد.

شاگردان توني اوليويرا نيز با اين شكست، با 39 امتياز در جايگاه هفتم باقي ماندند و با توجه به اختلاف پنج امتيازي با تيم ششم و اختلاف شش امتيازي با تيم هشتم، به نظر مي رسد فصل سيزدهم ليگ را در همين جايگاه به پايان برسانند.

تراكتورسازان بلافاصله پس از اين مسابقه، با پرواز اختصاصي به تبريز باز مي گردند تا خود را براي بازي حساس هفته ي چهارم ليگ قهرمانان آسيا مقابل العين امارات كه روز دوازدهم فروردين در ورزشگاه يادگار امام (ره) برگزار مي شود، آماده كنند.

 


نوشته شده در   جمعه 8 فروردين 1393  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode